"זיכרון בסלון" באשדוד

השנה יארחו כ 40 סלונים מגוונים אנשי עדות ברחבי העיר. מוזמנים ומוזמנות להגיע ולקחת חלק בשליחות למען הנצחת השואה . ניתן להתעדכן בלינק המצורף.
"זיכרון בסלון" באשדוד
ראש העיר דר' יחיאל לסרי, מזל דאי ונורית טופז

לצד הטקסים הרשמיים המתקיימים בעיר אשדוד נערכים מפגשים רבים אישיים בין ניצולי שואה לתושבים במטרה לשמוע את העדות ממקור ראשון ובכך לשמר את הזיכרון של השואה באופן רחב ומוחשי יותר . זיכרון בסלון, הינו פרוייקט חברתי קהילתי שתופס תאוצה במדינת ישראל וגם בעיר אשדוד ומספר המפגשים עולה משנה לשנה .

הבוקר נערכה פגישה בלשכת ראש העיר לקראת יום השואה, בפגישה נכחו כבוד ראש העיר דר' יחיאל לסרי, מזל דאי שורדת שואת תוניסיה ונורית טופז פעילה חברתית היוזמת והמפיקה בהתנדבות ומתוך שליחות חברתית זו השנה הרביעית את המיזם זיכרון בסלון בעיר והעניקו לראש העיר ספר המספר את הסיפור סביב זיכרון בסלון ועל אותם מפגשים ייחודים ומרגשים .

זיכרון בסלון הנה יוזמה המזמינה אנשים לציין את ערב יום הזיכרון לשואה קצת אחרת, במפגש אישי ומשמעותי.במהלך הפגישה שמעו נורית וראש העיר את עדותה של הגב׳ דאי , סיפור מרגש אשר ממחיש מצד אחד את גודל הזוועה ומצד שני את העוצמה של העם היהודי ומעל הכל את הרצון לחיים. השנה יארחו כ 40 סלונים מגוונים אנשי עדות ברחבי העיר. מוזמנים ומוזמנות להגיע ולקחת חלק בשליחות למען הנצחת השואה .

ניתן להתעדכן בלינק המצורף, ובאתר עירית אשדוד ואצל נורית טופז

050-5585361

https://www.facebook.com/events/485154275213220/?ti=cl

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך