מכבי בן אשדוד – המטרה אירופה

לאחר הזכייה באליפות ובדאבל רוצים בעונה הבאה במכבי בן אשדוד לחזור לשחק באירופה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר כי יעזור וכך גם השרה מירי רגב.
מכבי בן אשדוד - המטרה אירופה
רוצים אירופה. האלופה

ביום שאחרי הזכייה החמישית ברציפות והשישית ב-7 שנים של מכבי בן אשדוד, באליפות המדינה בכדורסל נשים, חושבים שם הלאה.

אחת המטרות שראשי הקבוצה טאלי קריאף היו"רית ואורי בן סימון, המנכ"ל והמנהל המקצועי קבעו לעצמם, זה לחזור לאירופה. על פי התקציב יוחלט אם ללכת על היורוקאפ או ללכת על הרמה הגבוהה יותר, היורוליג. התקציב שהקבוצה צריכה תיהיה בסביבות ה-5 עד 6 מיליון שקלים בכדי להופיע בארץ ובאירופה. נראה כי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי יעזור, כפי שעזרה העירייה עד כה לקבוצה.  גם השר  מירי רגב אמרה כי תנסה למצוא פיתרונות ועזרה כספית.

בקבוצה חושבים על העונה הבאה. יש מטרה להשאיר את צ'לסי הופקינס ובעיקר את טיפאני הייז.מצד שני ברור שצריך למצוא פיתרון לטיפאני ג'קסון שלא תשחק יותר בארץ ותפרוש. יהיה ניסיון להשאיר גם את שי דורון לעוד עונה.

אורי בן סימון המנכ"ל ביקש להודות לחברי ההנהלה שנמצאים בדרך כלל מאחורי הקלעים אבל תורמים רבות, כמו ליאור יחיאלי, רוני אווט, שני ישראלוביץ ואיריס נפתלי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך