הוועדה המחוזית אישרה: הסינמה סיטי יוקם בביג פאשן

לאחר תלאות רבות ובעיות משפטיות מורכבות, בהנהלת רשת "ביג" יכולים לנשום לרווחה – הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה את הקמת הסינמה סיטי בקומה העליונה במתחם האופנה "ביג פאשן"

בעוד כשנה תושבי אשדוד יוכלו ליהנות מ-10 בתי קולנוע גדולים וחדישים, ולצידם מסעדות שונות ופאב לצעירים, הכל במתחם הסינמה סיטי שיוקם בגג מרכז הקניות "ביג פאשן". כך אושר היום (שני) בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. כזכור, התוכנית המקורית להקמתה הסינמה סיטי נכנסה לקיפאון ארוך, בשל בעיות של היתרים בשטחי המסחר העתידיים בביג.

לאחר שיחות ארוכות בין הצדדים, הוחלט כי הנהלת הביג תוותר על הרחבת מרכז הקניות ב-30 אלף מ"ר, כפי שתכננה, ובמקביל תקים על חשבונה מסוף תחבורה גדול, בתיאום עם משרד התחבורה, דבר שיקל מאוד על התנועה באזור תחנת הרכבת והביג פאשן. מדובר בהשקעה כספית המוערכת במיליוני שקלים.

בתמורה, הוועדה המחוזית אישרה את הקמת הסינמה סיטי על שטח של כ-7,000 מ"ר בקומת הגג של מרכז הקניות (בהמשך של עידן 2000 והבבילון). ההערכה היא שתוך חודשיים-שלושה תונח אבן פינה והבנייה תחל במהירות. מאחר ויש כבר יסודות, מדובר בהליך בנייה לא ממושך ותוך כשנה הסינמה סיטי צפוי לעמוד על תילו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך