עובדי טבע אשדוד החליטו כי יחתימו כרטיס אך לא יעבדו

כמו שזה נראה מאבק עובדי טבע אשדוד מתחיל. פחות מכמה שעות לאחר הודעת ההנהלה על סגירת המפעל עד מרץ 2019, החליטו העובדים על צעד מחאתי.
עובדי טבע אשדוד החליטו כי יחתימו כרטיס אך לא יעבדו
עובדי טבע אשדוד בהפגנה האחרונה (צילום: דוברות ההסתדרות)

הנהלת טבע הודיעה היום, שני, כי היא תסגור את המפעל עד למרץ 2019. כמו שזה נראה העובדים כבר מגיבים.

ההחלטה שהתקבלה היא כי יתחילו בצעדי מחאה ושביתה. הצעד הראשון הוא להגיע למפעל להחתים כרטיס אך לא לעבוד. בקרב ועד העובדים החליטו כי מעתה, לאחר שיצאה ההודעה יש לשנות כיוון ולא לעבוד כרגיל כמו שנעשה עד כה. בועד קיוו כי המפעל לא ייסגר או יימצא מתווה הולם עבורם ומשזה לא קרה, החליטו לפעול.

בהודעת הנהלת טבע על הסגירה נמסר בין היתר כי: "טבע תנהג בכבוד, בהגינות וברגישות ותעניק לעובדי טבע-אשדוד תנאי פרישה מיטיבים – מעל ומעבר לחוק – כמו גם שירותי השמה, הכשרה וייעוץ מקצועי. טבע מקיימת דיאלוג ותהליך היוועצות עם נציגות העובדים וההסתדרות ומקווה שגם הפעם ההידברות תוכיח את עצמה ונצליח לסיים תהליך מורכב זה בהסכמות". נראה כי בהנהלת המפעל חוששים מהפסקת הייצור כעת. העובדים כך נראה, לא מתכוונים לחכות יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך