עשו סיבוב על נס ציונה מכבי אשדוד ניצחה 97:79 בפתיחת הסיבוב השלישי

בפעם הראשונה בהיסטוריה שעירוני "חי מוטורס" נס ציונה התארחה בהיכל הקריה, היא התאוששה מפתיחה נוראית ומחקה פיגור 29 בדרך לקאמבק הגדול בתולדות ליגת ווינר סל. גם הערב (ראשון) היא עשתה קולות של חזרה מפער שיא של 29 נקודות באמצע הרבע השני, אלא שנגד מכבי אשדוד/באר טוביה של העונה זה לא הספיק אפילו כדי לרדת להפרש חד-ספרתי והחבורה של ברד גרינברג המשיכה את רצף הניצחונות עם 79:97 מרשים. פתחו סיבוב שלישי בניצחון. אשדוד במקום השלישי.
עשו סיבוב על נס ציונה מכבי אשדוד ניצחה 97:79 בפתיחת הסיבוב השלישי
חזר לשחק, לי. (צילום: לירון מולדובן)

סיבוב חדש נגינות ישנות. מכבי אשדוד/באר טוביה פתחה את הסיבוב השלישי בעוד ניצחון. הפעם 97:79 על נס ציונה. השחקנים של בראד גרינברג לא נתנו לנס ציונה לחזור למשחק בשום רגע, עם מטווח של שלשות. נס ציונה במשחק הראשון שלה בהיסטוריה באשדוד חזרה מפיגור של 29 נקודות לניצחון. הפעם שוב אותו פיגור, אבל מול אשדוד של העונה, אי אפשר לחזור מפער כזה.

"הדולפינים" הלכו חזק לצבע בפתיחה ובהובלת צ'וברביץ' ולי ברחו ליתרון 2:10. ווריק ולונג קבעו יתרון 6:26 מדהים.  הנרי ריחף לדאנק אדיר ושלשה של קוק צימקה ל-29:13 אחרי 10 דקות. נס ציונה נראתה מעט טוב יותר בהתקפה, אלא שאריאל ומקאולי המשיכו עם השלשות, הסנטר הזר הוסיף גם דאנק גדול ולי קבע יתרון 19:48 באמצע הרבע השני. האורחים צימקו רק ל-56:38 בהפסקה.

צ'וברביץ' נלחם תחת הסל. (צילום: לירון מולדובן)

שלשה של אמיתי וסל של הנרי החזירו ל-43:61.  הנרי ואריאל צלפו מבחוץ ועצרו את המומנטום של האורחים, שלשה נוספת של מקאולי כבר החזירה את היתרון למעל 20, 52:73. קוק שוב היה האיש שמנע התפרקות ועד סיום הרבע הוריד ל-73:56. הנרי החזיר את היתרון ל-18. הכתומים סירבו לוותר, דן נלחם על כל כדור ושרון שהרגיש בבית צימק ביחד עם קוק החם ל-89:77 בלבד. סל של לוי סגר את העניין ובסיום 79:97 ל"דולפינים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך