בן 16 טבע בחוף גיל, פונה לאסותא אשדוד

דיווח מתעדכן מהשטח - כוחות הצלה משו מהחוף את הילד לאחר שעל פי דיווח של עדי ראיה במקום דקות ארוכות המתינו חבריו של הנער להגעתם, עדכון נוסף בהמשך
בן 16 טבע בחוף גיל, פונה לאסותא אשדוד

כוחות ההצלה בעיר הוזעקו לחוף גיל הסמוך למרינה באשדוד לאחר דיווח על ילד כבן 13 שנסחף מהחוף לעומק הים, יחידת החילוץ וצוותי ההצלה שהגיעו למקים הוציאו את הילד מעמקי הים ובשעה זו מבצעים עליו פעולות החייאה ממושכות במטרה להציל את חייו.

עדכון: דוברות מד"א: בשעה 14:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על נער שטבע בחוף גיל באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בנער כבן 16 כשמצבו קשה. עדכון בהמשך.

עדכון: חובש רפואת חירום במד"א מאיר כרמי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 16 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה על קו החוף. סיפרו לנו שהוא נקלע למצוקה וחולץ לחוף לאחר מספר דקות שבהן היה מתחת למים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וכאשר חזר הדופק ומצבו התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה."

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: בהמשך לטביעה בחוף גיל באשדוד – אליהו שיין חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "למוקד איחוד הצלה התקבלה קריאה על על נער שנמשה מהמים בחוף גיל ע"י אופנוע ים שחלף בסמוך ונתקל בנער הטובע. כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה ולמרבה הנס חזר דופק. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

צילום: יוחאי מלכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך