בשורה משמחת לשכירים המרוויחים עד 11 אלף שקלים

אחרי הוזלת מס החברות והמס לבעלי הכנסות גבוהות מגיע תורם של בעלי השכר הממוצע ומטה לקבל הטבה מרשות המיסים

שר האוצר, משה כחלון הכריז בחגיגיות במהלך החג ״החלטתי על הפחתת מסים״, כחלון הבהיר, כי ההחלטה על הורדת מסים צפויה לפני חגיגות העצמאות וככל הנראה זה יתרחש השבוע, "נוריד מסים לבעלי הכנסות שמרוויחים עד 11,000 שקלים בחודש" התבטא שר האוצר לפני אישור התקציב.

כחלון חזר על הבטחתו ערב ליל הסדר בטקס הפרידה ממנהל רשות המסים, משה אשר, נוכח הפחתות המסים בארה״ב, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סבור שיש להפחית מסים למשתכרים מעל 20,000 שקלים כדי לעודד את ההייטק ואת מהנדסי ההייטק להישאר בישראל. זאת, בנוסף להורדה מואצת של מס החברות.

הסיבה לכך היא עודפי תקציב וגבייה גבוהה מהמצופה של מיסים מהציבור, הכנסות המדינה ממסים ב-2017 הסתכמו בשיא כול הזמנים: 307 מיליארד שקלים, מתוכם 17 מיליארד שקלים הכנסות חד פעמיות, 12 מיליארד שקלים הכנסות ממבצע גביית מסים מ"חברות הארנק״ ועוד 12 מיליארד שקלים הכנסות ממיסי נדל״ן – בשל הגאות בשוק הדיור ב-2017, שבינתיים התקרר ברבעון האחרון אשתקד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך