לאחר הנתיחה: הלוויתו של התינוק בן החודש התקיימה היום

לאחר האישור מבג"צ הסתיימה הנתיחה של הפעוט בן החודש שטבע למוות במלון באשדוד, המשפחה דורשת לקבור את גופתו עוד היום, לא ברור אם הוריו ישוחררו ללוויה
לאחר הנתיחה: הלוויתו של התינוק בן החודש התקיימה היום
צילום: זק"א

מעט לאחר השעה תשע וחצי בבוקר במכון לרפואה משפטית אבו כביר החלה נתיחת גופתו של התינוק בן החודש שטבע למוות באשדוד בהשתתפות נציג המשפחה הרופא של ארגון זק"א.

לאחר כשעתיים של בדיקה וחקירה, צילומים ואיסוף ממצאים מיוחדים הסתיימה הנתיחה, כוחות המשטרה ימשיכו בגיבוש חומר החקירה עד החלטה סופית בעניין.

בינתיים במשפחה המורחבת של הפעוט מבית שמש החליטו כי הלוויתו תערך ככל הנרטה היום בירושלים, כבר לפני כניסת החג. כאשר בשלב זה לא ברור אם הוריו העצורים ישוחררו על מנת להשתתף בלוויה.

כזכור, ביום שני האחרון התקבל דיווח על ילד כבן חודש שטבע למוות בג'קוזי בבית המלון מיאמי באשדוד, כוחות ההצלה הבהילו אותו לבית החולים בעיר ושם לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו.

שעות לאחר מכן נעצרו ההורים, אחד בחשד לשיבוש הליכי חקירה, והשניה בחשד לפלילים. לאחק הארהת מעצרם הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על פרטי החקירה שחל עד לרגע זה.

במקביל החליט בית המשפט לנתח את הגופה, דבר שעורר הפגנות מחאה של קיצונים בירושלים ובית שמש, לאחר הגשת ערר לבג"צ הוחלט שוב לנתח את הגופה וההחלטות כאמור יתקבלו בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך