מעלליו של עו"ד נעים שומר והמחיר שישלמו אוהדי הפועל אשדוד

עו"ד נעים שומר ספג "כרטיס אדום" ממרכז "הפועל", לאחר שביקש לפתוח קבוצה חדשה במסגרת המרכז בליגה ג', אותו נעים שומר עשה את אותה פעולה לפני מספר חודשים יחד עם יעקב שטרית, וקיבל את האישור לפתוח את קבוצת "הפועל בני אשדוד". לאחר שהסתכסך עם שטרית, עו"ד שומר קירב את חוג האוהדים של הפועל אשדוד, הבטיח כי קבוצה חדשה תקום במהירות, אבל קיבל סירוב מוחלט ממרכז "הפועל", ולמעשה הותיר את האוהדים ללא קבוצה

עו"ד נעים שומר חייב הסברים לאוהדי הפועל אשדוד, לאחר שגרם להם (אומנם לא במתכוון) נזק עצום. אותו נעים שומר החליט כבר לפני חודשים ארוכים להקים את קבוצת הפועל אשדוד, והצטרף ליוזמה של יעקב שטרית, שפנה ראשון למרכז "הפועל" וקיבל אישור מסודר להקים את "הפועל בני אשדוד", שצפויה לשחק בליגה ג' בעונה הבאה. עו"ד שומר עסק בכל העניינים הבירוקרטיים, שיגר מכתבים לרשם העמותות, למרכז הפועל, התרוצץ ולא נח לרגע עד שהגיע האישור המיוחל.

אבל בדרך עבר חתול שחור בינו לבין יעקב שטרית, וכל אחד החליט ללכת לדרכו. שטרית המשיך את תהליך ההקמה של "הפועל בני אשדוד", ואילו עו"ד שומר חיבק לחיקו את חוג האוהדים של הפועל אשדוד, וקיים עימם כמה וכמה מפגשים, כולל כנס שבו נאם והבטיח: "בשנה הבאה נשחק בליגה ג' עם קבוצה חדשה, אני עומל בלי הפסקה כדי להשלים את המהלך".

עו"ד שומר לא לקח בחשבון שבמרכז הפועל לא יאהבו את הפליק-פלאק לאחור שביצע העורך דין מאשדוד, ומנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין, שיגר לעו"ד שומר מכתב רשמי בו כתב כי "לא ברור לי מה הצורך להקים עמותת כדורגל חדשה נוספת בעיר אשדוד. אני סבור כי יש לבדוק כיצד ניתן לאחד כוחות למען הצלחתה של הקבוצה, שעל הקמתה נתקבל אישורינו זה מכבר, הפועל בני אשדוד".

מדובר במהלומה כואבת לעו"ד שומר, שלמעשה השאיר את אוהדי הפועל אשדוד באוויר, ועתה הם נותרו ללא קבוצה, אלא אם יסכימו להתאחד עם יעקב שטרית, שמציג תנאים ברורים לכל מי שרוצה להצטרף אליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך