תום מונד: "זה משחק שצריך לקחת נקודות בשיניים"

במוצאי השבת (20.30), תארח מ.ס אשדוד את מכבי חיפה למשחק שבו היא חייבת לנצח. המאמן תורג'מן: "חיפה בעונה מטלטלת. אנחנו מוכנים ויודעים בדיוק מה צריך לעשות". אלקה שהחלים יחזור להרכב
השחקן מונד
מונד. "רוצים וצריכים לנצח

במוצאי השבת תארח (20.30) מ.ס אשדוד את מכבי חיפה למשחק אולי מהחשובים שלה העונה. בקבוצה יודעים, למרות פער 3 הנקודות מאשקלון שמתחת לקו האדום, שהיא חייבת לנצח. תום מונד שחקנה של הקבוצתה והמאמן עמיר תורג'מן, התייחסו למשחק במסיבת עיתונאים שערכה הקבוצה.

מונד: "המצב שלנו קצת יותר קשה משל מכבי חיפה, משחק שאנחנו רוצים וצריכים לנצח. זה לא משנה אם אנחנו משחקים טוב או פחות טוב במשחקים, בסופו של דבר צריך לקחת נקודות בשיניים, זה יותר חשוב מהיכולת. אני חושב שמכבי חיפה יבואו עם פחות לחץ אחרי הניצחון והם די הבטיחו את ההישארות שלהם, וזה דווקא יעשה לנו משהו יותר חיובי ונבוא אולי יותר דרוכים".

על השיבה של ג'קי בן זקן אמר מונד:  "ברור שהנוכחות של ג'קי חשובה מאוד למועדון, אישיות מיוחדת שלא צריך להרחיב עליה. מקווה באמת שהוא יביא את המזל כי הרבה זמן לא ניצחנו בליגה".

יודע שלא יהיה קל מול מכבי חיפה. תורג'מן

המאמן עמיר תורג'מן התייחס אף הוא לחזרתו של ג'קי בן זקן:  "זו תמיד תוספת כוח שבעלים מגיע לראות את הקבוצה שלו, בטח ג'קי שתמיד דומיננטי ומעורב, ומבחינתנו אני חושב שזה יכול לעזור, אבל בסופו של דבר לא אני ולא ג'קי משחקים אלא רק השחקנים במגרש, והם צריכים להראות את עצמם. אני בטוח ביכולת שלנו לעשות את העבודה בבית שלנו. אני חושב שבמשחקים נגד סכנין והפועל חיפה הפסדנו למרות שלא הגיע לנו. זה תהליך של קבוצה, לפעמים יש תקופות פחות טובות שמהם מתעצמים. נחנו בפגרה וגם עבדנו. בשלב הזה של העונה צריכים להביא תוצאות. אנחנו נגיע ביום שבת מוכנים".

על המפגש עם הירוקים אמר המאמן: "מכבי חיפה קבוצה טובה וברור שזה יהיה לא קל, אבל אנחנו צריכים להתעסק רק בעצמנו ולעשות את העבודה שלנו. חיפה בעונה מטלטלת. אנחנו מוכנים ויודעים בדיוק מה צריך לעשות. כשאנחנו מגיעים מוכנים ודרוכים עד הסוף אנחנו בדרך כלל מצליחים להביא את הנקודות".

לגבי חלק המקצועי, הרי שגדי קינדה ויובל יעקובוביץ' פצועים ולא ישחקו, כשיובל יעקובוביץ' כנראה סיים את העונה. בקבוצה מקווים שקינדה יחזור בשבת הבאה. בלסינג אלקה חזר להתאמן בצורה סדירה לאחר פציעה טורדנית וגם חן עזריאל בתמונת ההרכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך