"בזכות עיר השעשועים של גמ"ח חסדי מאור מאיר הילדים שלי בילו בפסח"

שמעון בן שמעון ערך בחול המועד "עיר שעשועים", של "גמ"ח חסדי מאור מאיר", לזכרו של בנו ז"ל, לילדי העיר חינם אין כסף. היו כאלה שזה היה הבילוי היחיד שלהם בחג.
"בזכות עיר השעשועים של גמ"ח חסדי מאור מאיר הילדים שלי בילו בפסח"
"עיר השעשועים" של גמ"ח חסדי מאור מאיר.

הסיפור הבא מלמד עד כמה היה חשוב לערוך בחול המועד פסח, אירוע כמו "עיר השעשועים" של גמ"ח חסדי מאור מאיר, חינם אין כסף, לילדי העיר.

שמעון בן שמעון שערך את "עיר השעשועים" לזכרו של בנו מאור מאיר ז"ל, הכין הפתעות רבות לילדים בינהם מתנפחים, טרמפולינות, משחקי תל מימד, פינת חי ועוד. חילק ארטיקים, שתיה "שערות סבתא" והכל ללא תשלום. אחת האמהות, אם ל-7 ילדים  ניגשה לשמעון בן שמעון ואמרה לו : "בזכות עיר השעשועים של גמ"ח חסדי מאור מאיר, הילדים שלי לא נשארו בבית ובילו בפסח, אחרת לא יכולתי להרשות את זה להם. איזה דבר עשיתם, אין לכם מושג".

בן שמעון הנרגש, הודה הוא לאם ואמר: "בשביל זה עשינו את זה. זו המטרה לשמח את הילדים ואת הוריהם. זו המצווה החשובה. אני מאושר שניתנה לי הזכות לעשות זאת. למדנו ממאור מאיר ז"ל מהי נתינה ואנחנו ממשיכם את דרכו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך