פרסמה ב-1 באפריל פוסט על מותה הפתאומי

מאפרת מוכרת מאזור הדרום, שחלק מלקוחותיה מתגוררים באשדוד, החליטה לקחת כמה צעדים רחוק מידי את יום השקר הבינלאומי. א' העלתה פוסט בדף הפייסבוק שלה על מותה, ובמשך מספר שעות לא הייתה זמינה במכשיר הנייד. בני משפחתה וחבריה הקרובים היו בטוחים כי היא אכן נפטרה והגיבו בהיסטריה. רק בחלוף שמונה שעות א' העלתה פוסט מרגיע...
פרסמה ב-1 באפריל פוסט על מותה הפתאומי

שעות קשות מאוד עברו על בני משפחת וחבריה של א', מאפרת מוכרת מאזור הדרום, שחלק מלקוחותיה מתגוררים באשדוד. א' החליטה למתוח את יום השקר הבינלאומי עד לקצה, והעלתה פוסט בדף הפייסבוק שלה על מותה הפתאומי…

כדי להפוך את הסיפור ההזוי לאותנטי, א' כיבתה את המכשיר הנייד שלה ולא ענתה לבני משפחתה וחבריה המודאגים במשך שעות ארוכות. אפילו בני הדודים מחו"ל החלו לבדוק אופציה לחזור לארץ ללוויה של בת המשפחה, בשנות ה-40 לחייה.

חלק מחבריה הגיעו לביתה והחלו לחפש אותה, אחרים פנו להוריה המודאגים, והבדיחה הלא מוצלחת הזו גרמה לכמה וכמה אנשים לעבור שעות קשות ביותר, כולל בכי והתפרקויות על "המוות" הבלתי צפוי של א'.

בשלב מסוים א' התחילה להבין שהיא גרמה לעוול גדול לאנשים הקרובים עליה, והחלה לענות לטלפון. היא ספגה צרחות ומילים קשת מהאנשים שדאגו לה ולא תפקדו במשך חצי יממה.

א' ניסתה לתקן את המצב עם פוסט "מתקן" בדף שלה וכתבה: "חברים וחברות יקרים, עברה על חברתי רוח שטות של אחד באפריל, אבל כל הכבוד שלא רציתם להאמין שהלכתי לעולמי. מחמם את הלב, אוהבת את כולכם לגמרי. לא עושים דבר כזה, חברה כתבה בלי שאני אדע בדף שלי ואחרי חצי שעה ראיתי. הבעיה שהייתי על אחוזים בודדים בטלפון ובגלל זה לא עניתי לאף אחד. ברוך ה', אני חיה ונושמת. אני מתנצלת מראש על התלוצצות לא נורמלית לחלוטין…".

התגובות לפוסט הזה היו נזעמות, רוב המגיבים טענו כי א' המציאה את החברה שכתבה את הפוסט. "את כתבת את זה בשביל הצומי… תתביישי לך, גרמת לנו התקף לב. ההורים שלך נגמרו וגם האחים והדודים שלך", כתבה לה בת משפחה. "בושה וחרפה שמתנהגים ככה. במשך שעות היינו בטוחים שאת מתה וחיפשנו אותך בכל מקום", כתבה מגיבה אחרת. "זה פשוט שיגעון, הזיה, מי כותב על עצמו שהו אמת? היא ממש לא נורמלית", כתבה חברה אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך