קולעים לערכים

ביום רביעי האחרון באולם הכדורסל של בי"ס "יהלום" נערכו שני משחקי כדורסל בליגה הפנימית של אגודת הפועל אשדוד.

בית הספר "נועם" גבר על ביה"ס "אלונים" בתוצאה 7-11 וביה"ס "יהלום" ניצח את ביה"ס "רעים " בתוצאה 12-17 .יניב בירן , מדריך הכדורסל הראשי באגודת הפועל אשדוד יזם את הרעיון לשלב את הספורט עם ערכים כמו כיבוד הורים ודרך המשחק הצליח לגרום לילדים להבין את חשיבותם של אותם ערכים.

בהפסקה בין שני המשחקים נערך טקס מרגש שבו חולקו פרסים ומדליות למצטיינים ובנוסף קיבל כל ילד שלושה ספרים מתנה העוסקים בכיבוד הורים , ערכים והכנה לבר-מצווה.
ראשון הדוברים היה יצחק – מנהל בי"ס לכדורסל של הפועל אשדוד שדבריו עסקו בתוכניות המקצועיות של האגודה לשנת הפעילות הבאה על הליגות התחרותיות , מחנות האימונים והשאיפה למקצועיות ולהצטיינות .

מקסים ממן , מנהל מרכז קהילתי "תקוותנו " סיפר לתלמידים על הפעילות הברוכה של החברה העירונית בכל מה שקשור לערכים וספורט , על קרן ילדנו ופעילויות המרכז הקהילתי .לאירוע הגיע חבר מועצת העיר, דוד בן חמו ,השואף להרחיב פעילויות המשלבות ערכים בחיי היום יום של הקהילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך