כבוד: מכבי אשדוד/באר טוביה בין 100 הקבוצות הטובות באירופה

ההצלחה של מכבי אשדוד/באר טוביה הגיעה גם לאירופה. פיב"א מפרסמת את דירוג 100 הקבוצות באירופה. אשדוד במקום ה-94. רק עוד 3 קבוצות מישראל ברשימה המכובדת.
כבוד: מכבי אשדוד/באר טוביה בין 100 הקבוצות הטובות באירופה
בחבורה מכובדת

ובמקום ה-94 באירופה – מכבי אשדוד/באר טוביה

בדירוג הקבוצות באירופה שפורסם בימים אלה על ידי פיב"א (קטגוריית יורובסקט), ממוקמת מכבי אשדוד/ באר טוביה בין 100 הקבוצות ביבשת. המדובר בכבוד גדול, שכן רק 3 קבוצות נוספות מישראל מדורגות בה. היכולת של אשדוד בליגה והמיקום שלה (רביעי כרגע) מיקם אותה בין ה-100 הראשונות.

בין היתר נלקחים בחשבון הנתונים הבאים: רמת הליגה בה משחקת הקבוצה, ההשתתפות וההצלחה באירופה של קבות מאותה ליגה, שנים קודמות ומשחיק הפלייאוף (פלייאוף מקבל יותר ניקוד, מה שמלמד שאשדוד יכולה הייתה להגיע גבוה יותר, כי טרם החל בארץ הפלייאוף). אשדוד באותה רשימה מכובדת עם צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה, ריאל מדריד, פנתינאיקוס ועוד.

מכבי ת"א ממומקת במקום ה-33, הפועל חולון מחזיקת הגביע במקום ה-56 והפועל ירושלים האלופה במקום ה-75. אשדוד מקדימה קבוצות מפולין, סלובניה ואיטליה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך