ג'סטין ביבר מגיע להופיע בפארק בן גוריון באשדוד בחודש יולי

מישל בן דוד, מיליארדר שגדל ברובע ב' באשדוד ובימים אלה עושה חייל בלוס אנג'לס, ישלם לכוכב הצעיר 6 מיליון דולר כדי שיגיע למופע פרידה מהפארק המיתולוגי, שבקרוב יפונה לטובת הקמת מגדלי מגורים. בן דוד ביקש מעיריית אשדוד להגריל 20 אלף כרטיסים, שיחולקו בחינם אך ורק לתושבי העיר

מי היה מאמין? אליל בני הנוער ג'סטין ביבר יגיע להופעה מלאה באשדוד במהלך חודש יולי. כך נסגר בוויקנד האחרון בפגישה שנערכה בין המיליארדר מישל בן דוד, שגדל וצמח ברובע ב' האשדודי, לבין סוכנו של ביבר. מישל בן דוד עודכן לפני מספר שבועות על ההחלטה לפנות את פארק בן גוריון המיתולוגי לטובת הקמת מגדלי מגורים, והחליט לעשות מחווה יפה לתושבי אשדוד. הוא ישלם לביבר 6 מיליון דולר להופעה מלאה, שמיועדת אך ורק לתושבי אשדוד. בן דוד ביקש מעיריית אשדוד לבצע הגרלה מסודרת בפיקוח עורך דין ורואה חשבון, בין כל תושבי העיר, ורק 20 אלף מאושרים יקבלו כרטיס בחינם להופעה של ביבר. ההגרלה תתקיים מייד לאחר החג.

מישל בן דוד בפארק בן גוריון – צילום: אלבום משפחתי

אתמול הצלחנו לתפוס את בן דוד, ששוהה בלוס אנג'לס, לשיחת טלפון טרנס-אטלנטית, והוא אישר בפנינו את הידיעה. בן דוד אמר בהתרגשות וניתן היה לזהות את הרעד בקולו, בזמן שדיבר על פארק בן גוריון: "אני גדלתי ברובע ב', במשפחה המונה 12 נפשות. מקום הבילוי הכמעט יחיד שלנו היה פארק בן גוריון, עשינו שם על האש, וראינו הופעות של כוכבים ותיקים כמו זוהר ארגוב, חיים משה ושייח מואיז'ו. ברגע שאמרו לי שהורסים את הפארק עמדו לי דמעות בעיניים והחלטתי שאני חייב לעשת מעשה למען תושבי אשדוד, ובעיקר למען תושבי רובע ב'.

זוהר ארגוב ז"ל – הופיע בפארק בן גוריון (צילום: משה שי, פלאש 90)

אני מכיר אישית את הסוכן של ג'סטין ביבר, ויש לי שותף שהוא חבר טוב מאוד שלו. העברתי לו כבר מקדמה של מיליון דולר וההופעה תהיה בחודש יולי. אני מתכוון להגיע להופעה וגם לעלות לבמה ולספר על החוויות שלי מפארק בן גוריון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך