בצה"ל מעריכים: השלב הבא בעזה – ירי רקטות לעבר ישראל

אחר סוף שבוע של אירועים קשים מאוד בגבול ישראל עזה, בהם נהרגו 16 פלסטינאים שניסו להגיע אל הגדר בגבול עזה בצעדת "השיבה", כשחלק מהם הם חמושים אנשי הזרוע הצבאית של חמאס. הקבינט אמור להחליט על צעדים.

לאחר סוף שבוע של אירועים קשים מאוד בגבול ישראל עזה, ההערכה היא כי חמאס ינסה להסלים את המצב והשלב הבא יהיה ירי רקטות לעבר ישראל, או במילים אחרות לאזור הדרום בעיקר.

16 פלסטינאים נהרגו בעימותים בשישי, ערב החג, בגבול הרצועה, במה שכונה "צעדת השיבה" ובה ניסו להגיע אל הגדר בעזה ואף לנסות לחצות אותה. בחמאס הודו כי חמישה מההרוגים הם אנשי הזרוע הצבאית של הארגון, שירו על חיילי צה"ל. בצה"ל העריכו כי יותר מ-30 אלף פלסטינים השתתפו בהפרות הסדר. בשבת העימותים ליד הגדר היו בעצימות נמוכה יותר ו-25 פלסטינים נפצעו באורח קל עד בינוני.

הקבינט אמור להחליט על צעדים אם הגזרה תתחמם. יתכן כי יחליטו לחכות ולראות כיצד יפעלו בחמאס ואז יגיבו. יתכן ויהיו גם צעדי מנע כבר בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך