אורתופד מאסותא ניתח צבועה

ד"ר יריב גולדשטיין, אורתופד ומנהל יחידת הכתף בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ניתח והציל את חייה של צבועה מהספארי שנדרסה. ד"ר גולדשטיין: "אני אוהב חיות, הילדים שלי אוהבים חיות וזו הרגשה נפלאה".
אורתופד מאסותא ניתח צבועה
ד"ר גולדשטיין והצבועה.

זה בהחלט לא קורה כל יום. רופא מבית החולים אסותא, ניתח והציל את חייה של "מטופלת". אלא שהמטופלת הייתה חיה מהספארי ברמת גן – צבועה.

ד"ר יריב גולדשטיין, אורתופד ומנהל יחידת הכתף בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שמעניק בדרך כלל טיפול מסור בבית החולים אסותא ביצע טיפול אחר לגמריי. ממש לגמריי. לאחרונה הוא ניתח חולה יוצאת דופן בספארי ברמת-גן. ד"ר גולדשטיין הוזעק למקום כדי לטפל בצבועה שנדרסה וסבלה משברים בשתי גפיים, וניתח אותה בשיטה אורתופדית חדישה המשמשת על פי רוב לטיפול בבני אדם.

כעת, לאחר הניתוח, הצבועה מחלימה בבית החולים לחיות וכשתבריא תשוחרר לטבע. ד"ר גולדשטיין תיאר את החוויה המיוחדת: "הגעתי לניתוח שנמשך כארבע שעות וחצי וקיבעתי את שתי עצמות הגפה הקדמית בשיטה מתקדמת. אני אוהב חיות, הילדים שלי אוהבים חיות וזו הרגשה נפלאה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך