תחזית אסטרולוגית שבועית של עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 30/03/18 ועד 05/04/18
תמונה אסטרולוגית

טלה:

רבים מבני מזל טלה פותחים את השבוע הקרוב באיטיות מסוימת וחלקכם אפילו בעצבות מלווה בירידה באנרגיות, בתחושת קדרות וזקנה. דווקא בחג הפסח מצב הרוח שלכם לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה אווירה של זקנה וסיגוף. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם להתחבר אל האמונה שאתם מסוגלים להתמודד עם כול אתגרי היקום. חשיבה שכזו תאפשר לכם להבין שלא כול מה שנראה לכם קשה בהתחלה, הוא באמת כזה קשה. כך שלפעמים בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. ליל הסדר: אין לכם חשק לכול הבלגן הזה ולמעשה, הייתם רוצים שינחו לכם בשקט ולבד. אבל דווקא כעת, התקרבות לאנשים שמחים היא התרופה למצבכם. שתייה של יותר מארבע כוסות, תאפשר לכם להתחבר ביתר קלות לרוח החג וב"ה גם אתם תשתחררו מהעבדות לספקות, לבלבול ולפחד ותצאו לחירות של ביטחון, אמונה וודאות. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך חג אביב שמח וכשר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

שור:

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני שור מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. ליל הסדר: ליל הסדר יעבור בנועם ויתקיים כהלכתו. הימנעות מאכילה מרובה תסייע בידכם לחוש טוב יותר, לכן הקפידו לאכול בתבונה ולשתות באחריות. שבוע מבורך, חג כשר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מגדירה אהבה, כתענוג הרגשי המתלווה לזיהוי מעלותיו של אדם אחר. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק. אכן, היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. זהו ההסבר מדוע התורה יכולה לחייב אותנו לאהוב.

תאומים

מישהו או משהו גורם לכם לאכזבה. ותהליך זה של פגיעה רגשית מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בליבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר להיכנס למרה שחורה ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר על הפערים שמתחוללים בין שכלכם לנשמתכם. בעבודה: השבוע יהיה עליכם לפקוח 'שבע עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- כל זוגיות חווה מעת לעת משבר ויש גם כעסים, אך חשוב לדעת לכעוס בלי להרוס! וחשוב ששומרים על כללים יסודיים ומוסכמים שאין חורגים מהם (למשל, אין אלימות פיזית/מילולית בשום אופן) וחשוב לא פחות: פיוס וסליחה אמתיים אחרי ריב מתקנים נזקים ומלמדים את בני הזוג לקחים חיוביים שניתן להפיק מחילוקי הדעות ומהכעסים. בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. כמו כן, הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. ליל הסדר: אין לכם חשק לכול הבלגן הזה ולמעשה, הייתם רוצים שינחו לכם בשקט ולבד. אבל דווקא כעת, התקרבות לאנשים שמחים היא התרופה למצבכם. חג פסח שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על האדם להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכל בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים.

סרטן:

שיפור באנרגיות שמקיפות אתכם מזמן לכם תקופה קלה יותר בעיקר מבחינה נפשית ואישית. שבוע חיובי בפתח. כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים. כמו למשל: התחלת עבודה, ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך, התמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל, ביתי חולים וכדומה. החלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. ליל הסדר: עבור בצורה מניחה את הדעת וללא קושי מיוחד. חג חירות שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אהבת האלוקים ויראת האלוקים, הם שני הרגשות שהתורה מונה, בתור הבסיס לעבודת הא-ל. נוסף על כך, הן מהוות גם שתי מצוות חשובות בפני עצמן.

אריה:

מצב של המתנה וציפייה או כפויה או מרצון. נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: המתנה לתשובה. מצב שבו יש ישיבה על הגדר בציפייה שמשהו יקרה. התמודדות עם חוסר ודאות. רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל אריה מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. ליל הסדר: ויכוחים ישנים עשויים להתחדש סביב שולחן החג. חשוב שתקפידו להתאפק ולא להיסחף אחר רגשותיכם. חג כשר ושמח, שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

בתולה:

מבחן של אמונה עולה על הפרק ורבים מכם ידרשו בשבוע זה להוכיח לעצמם ולבורא עולם שאמונתם לא נופלת או נפגמת גם ברגעים קשים. חשוב לדעת: חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך – דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. מכוון שבשבוע זה למחשבותיכם יש נטייה לשליליות, אתם עשויים למשוך אליכם דברים שלילים. לכן כדאי השבוע לפקוח עין ולהיזהר מרמאויות, גנבות, חבלות ותאונות. אבל הכי טוב זה לשנות את המחשבה משלילית לחיובית. וחוק המשיכה יעשה את שלו… זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר.. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה או נגררתם להוצאה כספית בלתי נמנעת, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים . בבית: התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. ליל הסדר: השנה אתם לא מצליחים להתחבר אל שמחת החג כבעבר. ורבים מכם היו שמחים לוותר על כול ההמולה. מילת המפתח היא סבלנות ואיפוק. אל תיתנו ללחץ ולכעס לקלקל את שמחת החג. אם תסתובבו בערב הסדר כמו אריה בכלוב, שום טוב לא יצא מזה. לכן, נשמו עמוק ותבטיחו לעצמכם שאתם מתנהגים בהתאם. חג כשר ושמח, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התורה אומרת "ואהבת לרעך כמוך." ומכאן קל להבין, שאין זה מציאותי לאהוב את הזולת, כל עוד אינכם אוהבים את עצמכם. אם אינכם מרוצים מעצמכם, אינכם יכולים לאהוב אחרים. אדם שאינו אוהב את עצמו יחפש דרכים "להעניש את עצמו", והענשה כזאת עלולה לפגוע באנשים שאותם הוא אוהב…

מאזניים:

שיפור במצב הרוח. פיוס והשלמה משפרים את האנרגיות סביבכם. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. שבוע טוב לחידוש קשרים רגשיים ולשיקום קשרים. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו ב"ה בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. ליל הסדר: יעבור בנעימים ותופתעו לגלות שלמרות ההמולה הרבה, אתם דווקא נהנים מכול האווירה המשפחתית שאליה אתם שותפים. שבוע מבורך, חג שמח וכשר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

עקרב:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה מכובד אך משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התגר השבועי: לומר דברים בשם אומרם . לא לשכוח לתת את הקרדיט הראוי למי שראוי לכך ולא ולהתהדר בנוצות שלא שלכם. " האומר דברים בשם אומרם כאילו הביא גאולה לעולם". טיול או חושה קצרה שעולים ובאים, יוצרים בעבורכם חוויות חדשות. ליל הסדר: רוח החג נעימה לכם. נצלו את ערב החג לקירוב ללבבות. חג חירות כשר ושמח שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

קשת:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להעז ולפעול ללא היסוס ופחד. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה.טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. ליל הסדר: יעבור ב"ה בנעימים. נכונותכם לשתף פעולה ולקחת חלק פעיל בקריאת ההגדה תאפשר לכם ליהנות מרוח החג, לכן אל תתביישו לקחת חלק פעיל בשולחן החג. שבוע מבורך חג כשר ושמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לצאת, לראות ולבלות. בשבוע זה, הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל שמחה זכה ואמיתית עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. ליל הסדר: החג הזה מזמן לכם הזדמנות נפלאה לקחת אחריות ולהיות חלק מרכזי סביב שולחן החג. הרשו לעצמכם להיפתח וליהנות… אחרי הכוס השלישית הדברים יראו לכם אחרת. שבוע מבורך, חג שמח וכשר ואלוהים אתכם !!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם האיך.

דלי:

שבוע חיובי בפתח והאביב על שלל צבעיו וניחוחותיו עושה לכם טוב. זה הזמו להרים ראש ולהסתכל קדימה. זו העת לקחת אחריות ולפעול מתוך תחושת בגרות שמעידה שיש לכם את כול מה שצריך כדי להתקדם לעבר יעדים חדשים. לאחרונה בחרתם להדחיק רגשות או רצונות שונים אשר חשיבותם עבורכם רבה ביותר. תהליך זה של הדחקה והתעלמות מכוונת מרצונותיכם האישיים לא הניב עבורכם שום פירות חיוביים. בעקבות הדחקת רצונותיכם האמיתיים מצאתם את עצמכם לא פעם ממורמרים וחסרי חיות. השבוע הקלפים מזמינים אתכם להתמקד בעצמכם, להתעורר ולפקוח עיניים לגבי נושא או עשייה שהיו מודחקים בלבכם תקופה ארוכה. כעת זה הזמן לפעול למען עצמכם. בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם, אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר מלהיכנס לוויכוחים מיותרים. עניינים כספיים מעוררים דאגה שבאה לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. לרווקים: רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! ליל הסדר: השולחן הערוך ואווירת החג עושים לכם טוב. השתתפות פעילה בקריאת ההגדה תעצים את הרגשתכם החיובית. חג אביב שמח וכשר שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

דגים:

פעולות שביצעתם לאחרונה אינן מניבות בעבורכם את הפרי שלו ציפיתם ורבים מכם מוצאים את עצמם קצת מאוכזבים מכך שצפיותיהם הרגשיות או החומריות, אינן מתממשות כפי שהם חשבו. השבוע הקרוב מזמן לרבים מבני דגים מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? במידה ותבחרו להתמודד עם הקשיים, השאלות והלבטים שניצבים בפניכם מתוך תחושה וידיעה ברורה ונחרצת כי בסך הכול ולמרות הכול אתם ברי מזל, תוכלו לעבור את הבחינה בהצלחה. בעבודה: לא כדי לפתח ציפיות גדלות לגבי נושא שחשוב לכם לקדם. ראייה מפוקחת של הדברים יכולה למנוע מפח נפש. למרות ניסיונותיכם אתם מתקשים להתחבר לחשיבה חיובית אשר תפיח בכם מוטיבציה ועניין לעשייה מתוך רצון ולא מתוך אילוץ או כורח. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולתעל את כל הדברים הטובים שיש במקום עבודתכם לעשייה חיובית למען עצמכם. בבית: התנהגותו של אחד מבני הבית מערערת את ביטחונכם יתכן ומדובר בחוסר הסכמה עם האופן שבו מתנהג בן הזוג או אחד מבני הבית האחרים (ילדים, אחים וכו') התייחסותכם לבעיה היא הכרחית. נטיית לבכם הראשונית להדחיק ולהתעלם מהבעיה, לא תפתור את הדבר. חשיבה יצירתית ובונה תאפשר לכם להגיע לעמק השווה עם הסובבים אתכם. כספים: אחריות היא מילת המפתח. בעזרתה תוכלו להתמודד עם התקופה הלחוצה שניצבת בפניכם. מחובתכם להתפקח משאננות יתר ולהפעיל שיקול דעת כלכלי וצרכנות נבונה אשר יסיעו בידכם להצליח. התיקון השבועי: לגלות סבלנות, להימנע מייאוש ולהתאים ציפיות מתוך אמונה ביכולות שלכם. ליל הסדר: משהו או מישהו שמרגיז אתכם יכול לקחת את ליל הסדר הזה למקומות קצת קרירים שיכולים להעיב על שמחת החג. כדי להימנע מכך, ממליצים הקלפים להקפיד ולהיזהר שלא להיכנס לוויכוחים מילוליים סביב שולחן החג. הנכונות שלכם להבליג, לחרוק שן ולשתוק, תימנע משבר וחיכוך. חג כשר ושמח, שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך