לכבוד הפסח מתנדבים שיפצו בית קשישים סיעודיים שלא שופץ שנים

מדובר בזוג בשנות ה-70 המאוחרות לחייהם. בין היתר נוקה הבית, שופץ ואפילו הוחלף המטבח בן עשרות השנים. קבוצת המתנדבים של בעלי מלאכה בראשות איציק איטח החליטה כי לא ישאירו את בני הזוג במצב כזה, שגרם לשני הילדים שלהם לא לרצות לחזור אל הבית.
לכבוד הפסח מתנדבים שיפצו בית קשישים סיעודיים שלא שופץ שנים
זוג הקשישים

זוג קשישים סיעודיים, שביתו היה מוזנח שנים רבות, במצב כלכלי קשה וחי בתנאים קשים מאוד, זכה בפסח הודות למתנדבים מהעיר אשדוד לצביעה ולשיפוץ כולל מטבח חדש שהחליף את המטבח שהיה מוזנח בצורה קשה כמו הבית כולו ואפשר להם לפני הפסח לתנאים מגורים חדשים.

הזוג שגר ברובע א', הוא זוג סיעודי, שניהם בשנות השבעים המאוחרות שלה חייהם. הם מאוד מוגבלים בתנועות שלהם והבעל תלוי באחרים בכל עולה שהוא עושה. הבית היה במצב מאוד קשה ובהזנחה שנים. עד כדי כך מצב הבית היה נוראי, שאפילו שני ילדיהם התביישו לחזור הביתה ולחיות במקום ובתנאים שהם חיים.

המטבח המשופץ

איציק איטח וצוות מתנדבים של בעלי מקצוע, שראה את מצבם הבלתי יאמן של הקשישים, החליטו להספיק לפני הפסח לשפץ להם. בתוך פחות מ-24 חברו כמה בעלי מלאכה, כמו "נגריית האחים", שתרמה מטבח ושינו מקצה לקצה את חייהם של השניים. בסדר הפסח, בזכות אנשים טובים מאשדוד, הם וילדהם יזכו לשבת בבית רגיל אחרי שנים רבות מאוד.

f

זכתה לשיפוץ הביתה לאחר שנים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך