מכבי בן אשדוד תשחק בגמר סל מול רמלה ותהנה מיתרון הביתיות

אליצור נווה דוד רמלה עלתה לגמר הפלייאוף לאחר נצחון 89:101 על מכבי רמת חן/בליך במשחק 4 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, שהסתיימה ב-1:3. סדרת הגמר סל בין מכבי בן/בנות אשדוד לאליצור נווה דוד רמלה תחל ביום ראשון 1.4.2018 בשיטת הטוב מ-5 משחקים ובסיומה תקבע האלופה.
מכבי בן אשדוד תשחק בגמר סל מול רמלה ותהנה מיתרון הביתיות
כהן מול קופיי במשחק ברמלה (צילום: עודד קרני)

מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים, תתמודד מול אליצור רמלה על תואר אלופת המדינה. בחמישי גברה רמלה על רמת חן במשחק מספר ארבע  בסדרת חצי הגמר סל – 101:89, הפתיעה את כולם ועלתה לסדרת הגמר סל, של של הטוב מ-5, שתפתח כבר ביום ראשון. אשדוד שסיימה לפניה בליגה, תזכה למשחק בית אחד יותר.

באשדוד היו בטוחים לפני סדרת חצי הגמר סל, שהן ישחקו מול רמת חן שהייתה פייבוריטית ולה גם יש את יתרון הביתיות, כי סיימה ראשונה בליגה הסדירה (אשדוד סיימה שנייה). אבל רמלה הפתיעה כאמור את כולם, ניצחה בניגוד לציפיות ותפגוש את אשדוד. במכבי בן אשדוד מאוד רצו לקבל את רמלה ועכשיו היא רחוקה מהדאבל סדרה אחת בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך