ראש העיר ד"ר לסרי: "לאחר הפסח נתחיל בבנית איצטדיון בן 16 אלף מקומות"

את האיצטדיון תתכן ותקים אותה חברה שהקימה את איצטדיון "טוטו טרנר", בבאר שבע. האיצטדיון יוכל לגדול לתכולה של 20 אלף מקומות. ד"ר לסרי הוסיף: "מ.ס אשדוד היא סמלה של אשדוד".
ראש העיר ד"ר לסרי: "לאחר הפסח נתחיל בבנית איצטדיון בן 16 אלף מקומות"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע היום, רביעי, ערב הפסח, כי לאחר חג הפסח יתחילו בהקמת האיצטדיון החדש בפארק לכיש. ד"ר לסרי: "זה יהיה מהאיצטדיונים המפוארים ביותר שיש בארץ. הוא יהיה בן 16 אלף מוקמות, אבל אפשר יהיה להגדיל  אותו לתכולה של עד 20 אלף מקומות".

מי שיהיו אמונים על הקמת האיצטדיון הם אותם אנשים אשר תכננו והקימו את אצטדיון "טוטו טרנר" בבאר שבע. אלא שעתה מדובר באיצטדיון שיהיה גדול יותר כאמור מבחינת תכולתו. זוהי בשורה גדולה מאוד לאוהדי הספורט והכדורגל בעיר ולמעשה לכל תושבי אשדוד.

ד"ר לסרי התייחס באותה הזדמנות גם לקבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד ואמר: "מועדון מ.ס אשדוד הוא אינו רק מועדון כדורגל, הוא סמלה של העיר אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך