ראש העיר "המחלוקת על הקמת האצטדיון ובניית אלפי יחידות הדיור לצעירים נפתרה"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי יצא לפני זמן קצר בבשורה משמחת לציבור תושבי העיר, לאחר שהודיעה כי יחד עם משרד התחבורה פתר את המשבר מול חברת נמלי ישראל
בגלל חברת נמלי ישראל - הרובע והאצטדיון החדש בעיר בסכנת בנייה

בשבוע שעבר דיווחנו על מחלוקת גדולה בין חברת נמלי ישראל למנהל מקרקעי ישראל, סביב נושא הקמת קריית הספורט ובניית אלפי יחידות דיור לצעירים בשכונת פארק לכיש החדשה, זאת בעקבות טענה של חברת נמלי ישראל כי הקרקע שייכת לה.

לאחר שהיה נדמה כי בניית קריית הספורט ובניית אלפי היחידות במסגרת מחיר למשתכן תתעכב, כעת נראה כי העניין סודר בעקבות התערובותו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שהודיע לפני זמן קצר שישב יחד עם משרד התחבורה האחרית על חברת נמלי ישראל, וכן עם מנהל מקרקעי ישראל ופתר את הבעיה.

"חברת נמלי ישראל שינתה את החלטתה והודיעה שהעניין סודר, אני שמח לבשר לכם שמיד לאחר חג הפסח נצא לדרך בבניית קריית הספורט ובניית אלפי יחידות הדיור שישווקו במסגרת מחיר למשתכן לזוגות צעירים במחיר אטרקטיבי" אמר ראש העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך