"בזכות מאור מאיר יהיה ל-150 משפחות אוכל בליל הסדר"

שמעון בן שמעון, שמפעיל את גמ"ח "חסדי מאיר מאור" על שם בנו ז"ל, המשיך במסורת של שבע השנים האחרונות, וחילק סלי מזון מלאים בכל טוב, של "קמחא דפסחא" למשפחות נזקקות בעיר אשדוד. בן שמעון: "זה נותן המון כח לדעת שמשפחות ישבו לסדר כמו כל בית בישראל"
"בזכות מאור מאיר יהיה ל-150 משפחות אוכל בליל הסדר"

הסיפור הבא אולי ימחיש טוב יותר מכל את מה שעבר בימים האחרונים על שמעון בן שמעון, שהכין סלי מזון של קמחא דפסחא ל-150 משפחות, באמצעות הגמ"ח שהוא מפעיל, גמ"ח "חסדי מאור מאיר", לזכרו של בנו האהוב, שנהרג בתאונת דרכים. מסורת של 7 שנים שהוא לא עוצר בה לרגע, בכל יום ובמיוחד בחג הפסח.

שמעון בן שמעון מספר: "פגש את החתן שלי בחור שנשוי ולו 3 ילדים. הוא שאל את החתן שלי אם ניתן לעזור לו. החתן ניגש אליי ושלחתי לו יחד עם הבת שלי סל מזון לטובת הבחור. כשהגיעו השניים לשם, ירד אותו בחור לקחת את הסל והוסיף משפט אחד: "אתם יודעים שכשהייתי ילד הייתי חבר של מאור? עכשיו בזכותו יהיה לי לליל הסדר אוכל על השולחן לתת למשפחה". אתה מבין איזו התרגשות זה עשה לי?".

בן שמעון, בעזרת מתנדבים ממתנ"ס טנא ותלמידי מחויבות אישית בבית הספר מקיף ד', בית הספר בו למד מאור מאיר ז"ל, הכינו באולם בית הספר 150 סלי מזון, מתוכם הגיעו באופן אישי לבתי 100 מהם, שלא יכלו להגיע, או התביישו, לתת להם את הסל.

בסל היה הכל מהכל, בין היתר: יין, שמן, מצות, סוכר, קפה, מלח, שימורים מסוגים שונים, עוגות, ממרח שוקולד, ביצים, ירקות ואפילו חומרי ניקיון. סל ששווה כ-250 עד 300 שקלים. סכום שלפעמים גם אותו אין לאותן משפחות.

בן שמעון: "זה נתן לי הרבה כח להמשיך, שאני יודע שהמשפחות ייסובו בערב החג לשולחן ולא יחסר להם כלום. גם בזכות מאור מאיר הם יחגגו כמו כל בית בישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך