"אם ההתמודדות תהיה בין לסרי לגלבר, סניה מעדיף את לסרי"

אחד האנשים המקורבים למועמד לראשות העיר סניה כצנלסון, אומר בצורה ברורה כי סניה אינו מתכוון לחבור להלן גלבר בכל מקרה, אלא אם היא תסכים להיות מספר 2 שלו. אותו מקורב אמר: "הלן גלבר מנסה לצייר את עצמה כפוליטיקאית ישרת דרך, אבל היא זו שעושה קומבינות עם עסקנים סוג ג' מהקהילה החרדית. היא לא מסוגלת להוביל את אשדוד, ואם הברירה היא לסרי או גלבר, אין בכלל שאלה שלסרי הרבה יותר מתאים בזכות הניסיון והמנהיגות שלו"
"אם ההתמודדות תהיה בין לסרי לגלבר, סניה מעדיף את לסרי"

המערכת הפוליטית באשדוד מתחממת. חצי שנה לפני שעת השין, כל מועמד מנסה לשפר עמדות, ויש כאלה שמציגים סקרים מוטים, עם שאלות שמכוונות למועמד מסוים, רק כדי להכניס את שאר המועמדים ללחץ. ראש העיר ד"ר יחיאל, מוביל ברוב הסקרים בפער משמעותי, והוא עדיין לא החל בקמפיין שלו, שאמור להיות מעניין מאד עם מסרים ברורים ופשוטים לציבור האשדודי.

לעומת זאת, חברת המועצה הלן גלבר, מנהלת קמפיין פוליטי מאחורי הקלעים כבר קרוב לשנה, והיא מנסה בדרכים שונות ומשונות לחשוף את עצמה לקהלים חדשים. דווקא נראה כי המועמד המרכזי שיעמוד מול ד"ר לסרי בבחירות הקרובות הוא סניה כצנלסון, שזוכה לתמיכה חלקית בקרב העולים מחבר העמים. חלק מהם מאוכזב ממנו, מאחר וסניה לא עשה הרבה במועצת העיר בארבע השנים האחרונות, ולמרות זאת הוא עדיין אוחז בשליטה חלקית ברחוב הרוסי.

סניה וגלבר מנסים להציג את עצמם כאלטרנטיבה להנהגת העיר הנוכחית, ושניהם אומרים בשיחות סגורות כי אין להם כוונה להיות מספר 2 בכל מחיר. במילים אחרות, האגו משחק אצלם כינור ראשון וככל שהמערכת הפוליטית תתחמם, האגו ידבר הרבה יותר מהכח שלהם בשטח…

הלן גלבר אמרה לא פעם למקורביה בשיחות סגורות כי בסופו של דבר סניה יבין כי הוא חייב לחבור אליה, ולהיות מספר 2 שלה, אם ברצונו להיות בצד המנצח בבחירות הקרובות. "כבר ראינו בבחירות האחרונות שסניה לא סוחף אחריו את הציבור האשדודי, ולמעט ציבור העולים מחבר העמים ואחוזים בודדים של אשדודים ותיקים, הוא רשם תוצאה פוליטית מביכה", אומרים אנשיה של גלבר.

לעומת זאת, מקורביו של סניה אומרים בצורה ברורה כי אין שום סיכוי שבעולם שכצנלסון יסכים להיות מספר 2 של גלבר, גם במחיר שהוא לא יתמודד בבחירות הקרובות. יש כאלה שאפילו אומרים כי סניה יעדיף להית מספר 2 של ד"ר לסרי, מאחר ומדובר באיש פוליטי עם ניסיון ועם מנהיגות, ואולי יהיה ניתן להגיע איתו להבנות בנוגע לעסקים הפועלים בשבת בעיר, ואז סניה יכהן כממלא מקום ראש העיר עם סמכויות נרחבות.

אותו מקורב של סניה אמר לנו השבוע: "עם כל הכבוד להלן גלבר, היא לא יכולה להוביל את אשדוד, ואין לה את הכלים לכך. קח לדוגמא את מחאת השבת, הלן שיחקה כאן משחק כפול. בזמן שנפגשה עם עסקנים סוג ג' מהמגזר החרדי, שפיזרו לה הבטחות ללא כיסוי רק משיקולים כלכליים, היא שמרה על זכות השתיקה והכעיסה הרבה מאוד תושבים, שחשו סוג של בגידה מחברת מועצה חילונית".

אותו מקורב של כצנלסון הוסיף ואמר: "סניה לא יהיה מספר 2 של גלבר בשום קונסטלציה. יתרה מכך, אם ההתמודדות תהיה בין לסרי או גלבר, לדעתי סניה ילך עם לסרי. יש לו אחריות כלפי העיר ותושביה, והוא יודע שהלן לא מסוגלת להוביל את אשדוד בימים חשובים אלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך