"לא יהיו מיטות בפרוזדור"

יו"ר אסותא פרופ׳ שוקי שמר, אמר דברים ברורים בטקס הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח בבית החולים אסותא אשדוד: "אנו נמשיך לכבד את האדם ופרטיותו, תוך כדי מתן שירות רפואי מעולה, וללא מיטות בפרוזדור"
"לא יהיו מיטות בפרוזדור"

ביום שלישי האחרון התקיים טקס חגיגי לכבוד חג הפסח בבית החולים אסותא אשדוד בהשתתפות: השרה סופה לנדבר, הרב הראשי של העיר הרב יוסף שיינין, מנכ״ל מכבי רן סער, יו״ר מכבי פרופ׳ משה רווח ויו״ר אסותא פרופ׳ שוקי שמר, וכן בהשתתפות מנהלי ועובדי בית החולים. השרה סופה לנדבר ברכה בהתרגשות רבה את הנוכחים על החלום שהתגשם. עוד דובר על הפעילות הרפואית המקיפה והמצויינת ורמת השירות הגבוהה המוענקת לתושבי אשדוד והסביבה.

יו״ר אסותא פרופ׳ שוקי שמר, האיש שפועל ללא חת ב-6 השנים האחרונות לקידום החזון של הקמת בית החולים, ציין והודה על התמיכה המבורכת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כפי שהובטחה בטקס פתיחת בית החולים בסוף שנת 2017. בנוסף, קרא לראשי משרד הבריאות, להצטרף ולהיות חלק ממהפכת הבריאות של העיר אשדוד.

פרופ׳ שמר הודה לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, על תמיכתו רבת השנים בהקמת בית החולים וקרא לפרנסי העיר ולתושבים להמשיך ולתמוך בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד להרחבתו והגדלתו: ״אני קורא לתושבים להמשיך לתמוך בבית החולים ולדרוש את הגדלתו, בכדי שנוכל להמשיך ולהצדיק את האמון שאתם נותנים בנו. אנו נמשיך להעמיד לכם התושבים, מצויינות רפואית, קדמה טכנולוגית וסטנדרט שירות מעולה, כפי שמגיע לכם".

עוד הוא ציין את שיתוף הפעולה הפורה עם קופת חולים מכבי והשירות הרציף לו זוכים מבוטחי מכבי בבית החולים והזמין את קופות החולים הנוספות להצטרף. לסיום סיכם פרופ׳ שמר: ״אנו נמשיך לכבד את האדם ופרטיותו, תוך כדי מתן שירות רפואי מעולה, וללא מיטות בפרוזדור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך