התחילה באשדוד והפכה לכוכבת ילדים שחורשת את הבמות בארץ

כוכבת הילדים "נתי הגעתי הופעתי", שכובשת את הבמות ואת המסכים בשנה האחרונה, תצלם בקרוב פרק חדש בחופי אשדוד. בכלל, יש לה חיבור מיוחד לעיר הנמל, והיא הופיעה על הבמה הגדולה ביום העצמאות בשנה החולפת, וכן ב"ביג פאשן" ובקניון לב אשדוד
התחילה באשדוד והפכה לכוכבת ילדים שחורשת את הבמות בארץ

כבר שלוש שנים שנתי (עינת) מדני, שהחלה את הופעותיה הראשונות באשדוד, מי שמוכרת תחת המותג "נתי הגעתי הופעתי", חורשת את הבמות ברחבי הארץ. היא מככבת ב–VOD ובכל ערוצי הזאטוטים בארץ, בארה"ב ובאירופה, ומוזכרת בנשימה אחת עם כל כוכבי הילדים הגדולים, ובקרוב תצלם פרק חדש בחופי אשדוד.

נתי, מה את הולכת לצלם באשדוד ולמה דווקא בחרת כאן?
"אני מאוד אוהבת את אשדוד, הופעתי כאן כמה פעמים גם בערב יום העצמאות שהייתי בתחילת דרכי, אז הזמינה אותי איריס נפתלי היקרה, וגם בביג אשדוד ובקניון לב אשדוד. יש כאן קהל חם ואוהב, וחוץ מזה החופים כאן מאוד יפים, אני הולכת לצלם משהו חדש לקיץ וחשבתי שזה המקום המתאים עבורי. מעבר לכך, אני אוהבת לבלות ב:ביט חדרי קריוקי" באשדוד ולשיר שם, זה מקום מאוד מיוחד וייחודי".

ראיתי שאת מופיעה בפסח בדרום, זה המגרש הביתי שלך?
"ב-3/4 אני מתחילה את ההופעה הראשונה בקרית מלאכי בשעה 11:00, ומשם לפסטיבל הילדים בבאר שבע, ומסיימת במתחם צים בערד ולמחרת בנתיבות. האמת שאני מאוד אוהבת את הדרום, גדלתי כמה שנים בדימונה והמשפחה המורחבת, כולל סבתא, גרים שם אז אני מבקרת בדימונה לעיתים קרובות".

מה מיוחד במופע לפסח?
"צילמתי סדרה מאוד יפה, מצחיקה וחינוכית שאני כתבתי על חגי ישראל שנקראת "איזה חג לי בגינתי של נתי". עכשיו עלה לאוויר הפרק על פסח, שבו אני פוגשת את פרעה ומשה במצרים. במופע של פסח יהיו תכנים ושירים שלקוחים מתוך הפרק של פסח שיצא לפני כשבוע ל-VOD בכל הערוצים כולל בערוץ הישראלי, בארה"ב ובאירופה וכמובן ביוטיוב הרשמי שלי "נתי הגעתי הופעתי". אני מקבלת תגובות מדהימות, ובקרוב יוצא פרק מיוחד ליום העצמאות".

מדוע בחרת בעולם הילדים?
"בשבילי לשמח ילדים זו שליחות ואני לגמרי רואה את זה כשליחות. הילדים נותנים לי כוח ואנרגיות, וכשאני חוזרת מהופעה ומקבלת כל כך הרבה אהבה מהילדים ומההורים, אני בעננים. האינטראקציה עם הילדים גורמת לי להרגיש שאני מגשימה את הילדה שבי, אני מרגישה ילדה וזה סוג של תיקון בשבילי, תיקון לילדות שהייתה לי שבה רוב הזמן הייתי עסוקה בלדאוג כמו אדם מבוגר. כשהייתי ילדה אבא שלי עזב אותנו לטובת משפחה אחרת, וגם כשהיה איתנו חייתי בדאגות ובפחד. אמא נאלצה לגדל אותנו לבד, 5 בנות ויצאתי לעבוד ולעזור מגיל צעיר והילדות שלי קצת הלכה לאיבוד. היום אני מרשה לעצמי להשטתות על הבמה ולהרגיש סוף סוף ילדה אמיתית, וזה משהו שאין לו מחיר ואפילו קשה להסביר אותו במילים, אני פשוט מאושרת ממה שאני עושה ונהנית מהדרך ומהיצירה".

יש היום תחרות גדולה, באמת יש מקום לכולם?
"כן, כי אני חושבת שכל אחד מביא את האמנות שלו לבמה. אני לא מתחרה באף אחד, להיפך הולכת להצגות של אמני ילדים אחרים יחד עם הילדים הפרטיים שלי ומפרגנת לכולם. אני הולכת עם האמת שלי ובדרך שלי, מביאה את מי שאני ואת האמנות שלי לכתיבה ולבמה, ואני חושבת שיש מקום לכל מי שבאמת אוהב ילדים. ילדים הם הקהל הכי אמיתי שיש, מבוגרים יכולים לעשות לך הנחות אבל ילדים אם זה לא אמיתי אתה מיד תרגיש את זה, הם יקומו וילכו. אני לגמרי מרגישה את האהבה שלהם בכל מקום, בכל דקה. מקדישה תשומת לב לכל ילד שפונה אליי ובהופעות חשוב לי לדבר לילדים בגובה העיניים, וכמובן להעביר ערכים בדרך שבה לא ירגישו שמטיפים להם".

ספרי לי על משהו שריגש אותך במיוחד במופע.
"קודם כל כל המופע מרגש אותי מחדש כאילו זו הפעם הראשונה, וריגש אותי במיוחד שבחג פורים האחרון הוצאתי לראשונה את התחפושת שלי של "נתי" והופתעתי לגלות בכל הופעה עשרות בנות ואפילו בנים עם התחפושת שלי. פשוט בכיתי מרוב התרגשות, זה רגע מרגש שכל מה שהילד רוצה הוא להיות אני וזה לא מובן מאליו בשבילי".

יש קשיים בדרך?
"צ'רצ'יל אמר שהפאסימיים רואים קושי בכל הזדמנות, והאופטימיים רואים הזדמנות בכל קושי. אני נהנית מהדרך, צומחת ולומדת מכל קושי, מבחינתי אין קיצורי דרך, ואם אתה רוצה להגיע לקומה עשירית, אתה צריך לעצור בכל קומה וליהנות מהנוף. כיף לי שזכיתי לעסוק במה שאני באמת אוהבת ולהעביר תכנים חינוכיים לילדים שלנו, וזו זכות מבחינתי לשמח ילדים והורים, כי כשהורה רואה את הילד שלו מאושר, הוא עצמו מאושר כפליים. התגובות והאהבה העצומה שאני מקבלת מהילדים וההורים שווים הכל".

משהו לסיום?
"בקיץ הקרוב אופיע באשדוד, אני מחכה כבר לפגוש את כל הילדים המתוקים ותזכרו ש… לעולם אל תפסיקו לחייך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך