דרמה בבית המשפט: אלון חסן יצא זכאי

דרמה של ממש בבית המשפט בבאר שבע לאחר שהשופט החליט לזכות את אלון חסן ושוקי סגיס הנאשמים המרכזיים בפרשת השחיתות של נמל אשדוד
אלון חסן
אלון חסן

הבוקר התקיימה הכרעת הדין במשפטו של אלון חסן, הנאשם הראשי בפרשת השחיתות בנמל אשדוד שמלווה אותנו כבר חמש שנים, כאשר בית המשפט באופן מפתיע הכריע כי חסן זכאי.

הדיון הסתיים לפני זמן קצר בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. אלון חסן, שכיהן באותו הזמן כיו"ר ועד עובדי ציוד מכאני בנמל אשדוד במקביל להיותו איש עסקים, הואשם בעבירות חמורות של שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים.

השופט החליט גם ששוקי סגיס המנכ"ל הקודם של נמל אשדוד יצא זכאי בפרשה, ובעצם הפך את הקערה על פיה, שכן הפרקליטות דרשה להרשיע את השניים, נכון לשלב זה לא ידוע אם היא צפויה לערער על החלטת בית המשפט.

תגובת פרקליטות מחוז דרום (פלילי) להכרעת הדין בעניינם של אלון חסן, שוקי סגיס ודוד חסן:
כתב האישום הוגש מלכתחילה לאחר שהפרקליטות סברה שקיים סיכוי סביר להרשעת המעורבים בעבירות המיוחסות להם, ויש לזכור כי חלק מהמעורבים בפרשה הודו, נטלו אחריות והורשעו כבר בתחילת הדרך, ונדונו לעונשים משמעותיים. לאורך כל הדרך העמידה הפרקליטות לנגד עיניה את החשיבות הציבורית בהבאת הדברים להכרעה עובדתית, משפטית וערכית ע"י ביהמ"ש.

בית המשפט פרש את חומרי הראיות שהוצגו בפניו באופן השונה מעמדת הפרקליטות, ובסופו של דבר קבע כי יש לזכות. זה תפקידו של בית המשפט וזאת השיטה. יודגש כי הפרקליטות בדקה את עצמה בכל שלב ושלב לאורך ההליך, מתוך מטרה לעשיית משפט אמת וצדק, ומתוך אמונה כי הראיות בתיק מהוות בסיס להרשעת הנאשמים. הפרקליטות תלמד את ההחלטה היטב ותבחן את כל האפשרויות המשפטיות העומדות בפניה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך