קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תשחק מול מכבי ת"א בפלייאוף

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד אומנם גברה על נס ציונה בחוץ 22:29, אבל רחובות ניצחה את רמה"ש ולכן אשדוד תשחק מול ת"א בפלייאוף העליון (רבע הגמר יד), בסדרת הטוב מ-3. המשחק הראשון ייערך ב-13.4
קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תשחק מול מכבי ת"א בפלייאוף
ניצחו בנס ציונה.אבל סיימו שביעי

הפועל sp אשדוד תפגוש את מכבי ת״א ברבע גמר הפלייאוף בליגת ווינר לאחר שהאדומים הביסו אומנם היום, רביעי, בחוץ, את א.כ נס ציונה 29-22 אבל סיימו  את הליגה הסדירה במקום ה-7 לאחר שרחובות ניצחה בבית את רמה״ש ושמרה על המקום השישי.

לאשדוד היה חשוב לא לסיים 7 כי רצתה לא לשחק בסדרת רבע הגמר יד (פלייאוף עליון) מול הפועל ראשל"צ או מכבי ת"א. אבל היא סיימה כאמור שבעית וקיבלה את מכבי ת"א. המאזן מול תל אביב  עד כה העונה הוא הפסד ותיקו. המשחק הראשון ברבע הגמר יד יתקיים ב13.4 בהיכל הספורט תיכונט בת״א, בסדרה של הטוב מ-3 ולת"א יתרון הביתיות.

המשחק מול נס ציונה היה בשליטה אדומה מוחלטת דבר שאיפשר לאולג בוטנקו מאמן אשדוד, לשתף את כל שחקני הנוער המוכשרים שאף חלקם הבקיעו את שערי הבכורה שלהם בליגה הבכירה.

הבקיעו לזכות אשדוד :שלומי צייטלר ודארקו דימטרבסקי 5 שערים כ״א, אלכסיי גרגורייב, סשה צ׳ודנובסקי ודדי פרץ 3 שערים כ״א, עמרי קושמרו, יוסי ביטרמן , דור קלדרון ועמית ישראל שני שערים כ״א, איתי סוויסה (שער בכורה) ואסף בן גוזי 1 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך