ב-13.4 תערך בביג, תצוגת רכבים מיוחדים לטובת רון יעקב שחולה בסרטן

רון, זקוק לטיפולים יקרים בעלות של 56 אלף שקלים בחודש, בגלל המחלה.הוא חבר במועדון הרכב "גולדן קאר" ומנהלי מועדוני הרכב בארץ, נרתמו לעזור לו וארגנו תצוגת רכבים נדירה. זה יכלול רכבי אספנות, רכבי שטח ורכיבם נדירים כמו פרארי, קורבט ועוד.
ב-13.4 תערך בביג, תצוגת רכבים מיוחדים לטובת רון יעקב שחולה בסרטן

רון יעקב, בשנות השלושים לחייו, גילה לפני שנתיים לערך כי הוא חולה בסרטן. רון עובר מאז טיפולים שעלותם 56 אלף שקלים בחודש, סכום שקשה לו מאוד לעמוד בו. בין היתר בחייו הוא חובב רכבים וחבר בקבוצת "גולדן קאר". מנהלי כל מועדוני הרכב בארץ, החליטו כי הם יעמדו לצדו ויעזרו לו ככל הניתן.

אמרו ועשו. הם החליטו כי ב-13.4 ב"ביג" תערך תצוגת רכבים מכל הסוגים, רכבי אספנות, רכבים חדשים, רכבים נדירים, כמו פרארי, קורבט ועוד, כ-700 רכבים בסך הכל. הכניסה של הרכבים לתצוגה תהיה בעלות של 50 שקלים כשכל ההכנסות יועברו לטובת הטיפולים של רון.  התצוגה תתקיים ב-13.4 בין השעות 12.00-16.00, הכניסה לקהל היא חופשית.

בר מבורך ממועדון גולדן קאר" ממארגני את האירוע: "המטרה היא לעזור לרון כמה שניתן. חשוב שיגיעו כמה שיותר אנשים. יהיו שם דברים שנדיר לראות על הכביש. יהיו רכבים שכל אחד לחום עליהם. תגיעו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך