בית המשפט יכריע מחר אם להרשיע את אלון חסן בשוחד

פרשת השוחד בנמל אשדוד תגיע מחר (יום חמישי) להכרעה בעניינם של יו"ר ועד הנמל לשעבר ושל המנכ"ל לשעבר שוקי סגיס
אלון חסן
אלון חסן

שנתיים לאחר שהוגשו כתבי אישום – בית המשפט המחוזי בבאר שבע יכריע אם להרשיע או לזכות את מי ששימש בעבר כיושב ראש ועד הנמל אלון חסן ואת מיש כיהן כמנכ"ל הנמל שוקי סגיס. הפרשה נחשפה במאי 2014 כשאלון חסן ומעורבים נוספים נעצרו וזאת בחשד לביצוע עבירות שוחד ושלל עבירות נוספות בכמה תתי פרשיות. חסן, סגיס ובעלי חברת דנה לוגיסטיקה, האחים יניב ואורי בלטר, הועמדו לדין במרץ 2016 על ידי פרקליטות מחוז דרום.

בית המשפט הגיע להסדר טיעון עם האחים. על יניב בלטר נגזר עונש של 18 חודשי מאסר בפועל וקנס של חצי מיליון שקל וחילוט של 2.9 מיליון שקל ואילו על אחיו, אורי, נגזרו 6 חודשי עבודות שירות.

כתב האישום תיאר את התנהלותם של חסן וסגיס שפעלו, כך נטען, עם יתר המעורבים "להפקת טובות הנאה אסורות לחסן ולמקורביו בהיקף כספי משמעותי מהפעילות התפעולית שהתנהלה בתחומי נמל אשדוד, וזאת על ידי ניצול מעמדו של חסן לקידום והשגת התקשרויות כספיות משמעותיות".

כאמור מחר בית המשפט יחליט ויכריע אם להרשיע את חסן או לא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך