מזג האוויר הפכפך: גשם – סופת חול – אובך ושוב גשם

ניקיתם את החלונות לפסח ? שטפתם את הרכב ? כנראה שהתאמצתם לשב, מזג האוויר מהתל בנו עם גשם, שמש, אובך ושוב גשם. הכנסו לתחזית המלאה
אובך בשמי אשדוד. צילום: נתנאל פריאנטי

מזג האוויר ממשיך להיות הפכפך, הבוקר ימשכו הגשמים ברוב אזורי הארץ, בשעות הצהריים תחול תפנית וייעשה חם ויבש, במיוחד באזורי המרכז והדרום.

הגשם החל אתמול בערב באזור הדרום, הגיע למרכז וכעת הוא מתפשט בהדרגה לצפון. מחברת מטאו טק נמסר כי בשעות הבוקר המוקדמות ירדו בין מילימטר לארבעה מילימטרים של גשם. לצד ההתחממות הצפויה בהמשך היום, הגשם בצפון צפוי להימשך עד שעות אחר הצהריים.

בשעות הלילה הרוחות יתחזקו, יחדור לאזור אובך ויירד גשם נוסף, שיפקוד את רוב האזורים ועשוי להיות מלווה גם בברקים ורעמים. באזורי הדרום והמזרח קיים חשש לשיטפונות. הים יהיה נוח עד גלי וגובהו 30-60 ס"מ. רוח צפונית מזרחית עד דרומית מזרחית תנשוב במהירות 14-34 קמ"ש.

מחר תחול התקררות וישרור אובך כבד בשעות הבוקר. גשם יירד בצפון וייתכן כי גם במרכז מדי פעם.

המערכת תגיע לשיאה ביום חמישי בלילה, אז יירדו גשמים בצפון ובמרכז עם אווירה קרה וחורפית. בבוקר יום שישי יהיה קריר ורטוב אבל לקראת הצהריים הגשמים יתמעטו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך