יו"ר מכבי אשדוד : "סימנו אותנו כיורדת וודאית ואנחנו נסיים רביעי את הסיבוב השני"

אחרי הניצחון על אילת ה-12 במספר העונה, ביום שני, במכבי אשדוד/באר טוביה יודעים שהיא חייבת לסיים בפלייאוף העליון. נותר מחזור אחד לסיום השיבוב השני, בחוץ מול הרצליה, ביום ראשון. היו"ר אסולין: "הסיבוב השלישי יהיה קשה"
שחקני אשדוד מתחבקים
מחכים בשלישי להפועל ת"א

אחרי הניצחון הבייתי על אילת 63:75, ניצחון שהיה ה-12 במספר העונה של מכבי אשדוד/באר טוביה, מסמנים שם מטרות גבוהות – פלייאוף עליון. באשדוד לא היו בפלייאוף העליון זה 6 שנים מתוך ה-8 בליגת העל. הפעם יודעים שצריך לקרות משהו יוצא דופן שהיא לא תהיה שם. לסיבוב השני יש עוד משחק חוץ אחד בהרצלייה, ביום ראשון, אבל בכל מקרה לפני הסיבוב השלישי, המקום הכי נמוך שאשדוד יכולה לסיים, הוא הרביעי. ללא ספק הצלחה. יתרה מכך, היא עוד יכולה לסיים שלישית בסיטואציה מסוימת.

היו"ר ארמונד אסולין: "אחרי הניצחון על אילת, מרגישים מצויין. הקבוצה שסומנה בתחילת העונה כיורדת וודאית, מסיימת בוודאות במקום הרביעי בתום הסיבוב השני (גם אם יהיה הפסד מול הרצליה במחזור הקרוב). אנחנו עם הראש והמחשבות לכוון הפלייאוף למרות שיש עוד סיבוב שלם . אנחנו צריכים כ- 15 נצחונות בכדי להבטיח את מקומנו בפלייאוף וזה לא בשמיים. הסיבוב השלישי הולך להיות קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך