אם רמלה תנצח בחמישי מכבי בן אשדוד תהנה מיתרון הביתיות בסדרת הגמר סל

בחמישי יישחקו רמת חן ורמלה, ברמלה. ניצחון של רמלה יעלה אותה לגמר סל מול אשדוד. אשדוד סיימה את העונה לפני רמלה ולכן תהנה ממשחק בייתי אחד יותר.
הצלחת מהעונה שעברה
טאלי קריאף עם המאמן עדן ענבר משמאל ואורי בן סימון, בימים של אליפות.

במכבי בן אשדוד נמצאים במצב המתנה. הקבוצה עלתה לסדרת הגמר סל, לאחר ניצחון חלק בסדרת חצי הגמר סל 0:3 על אליצור חולון. כעת היא ממתינה לעולה לגמר מבין רמלה או רמת חן, כשיש חשיבות רבה מבחינתה מי זו שתעלה.

כרגע המצב הוא 1:2 לרמלה, תוצאה די מפתיעה כי רמת חן סיימה את הפלייאוף ראשונה. אם רמלה תנצח בחמישי היא תעלה לסדרת הגמר מול מכבי בן אשדוד. אז לאשדוד יהיה יתרון ביתיות, שזה משחק בייתי אחד יותר בסדרת הטוב מ-5, כי היא סיימה לפני רמלה בטבלה.

אם רמת חן תנצח בחמישי, התוצאה תהיה 2:2 וייערך משחק חמישי מכריע ביום שני, בבית אצל רמת חן. אם רמת חן תעלה בתום סדרת חצי הגמר סל, היא זו שיהיה לה יתרון ביתיות על אשדוד שכן היא סיימה לפניה כאמור את הפלייאוף. באשדוד רוצים את רמלה בסדרת הגמר וזה נראה כרגע ריאלי. אבל היא צריכה להמשיך ולחכות עד ההכרעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך