אולג בוטנקו מאמן הפועל אשדוד דחה הצעה לאמן את נבחרת ישראל בכדוריד

יישאר עונה נוספת באשדוד כשהמטרה היא גם קידום הנוער כמו שעשה השנה. ברביעי (20.0, נס ציונה), ייערך המחזור האחרון בליגה הסדירה.
אולג בוטנקו מאמן הפועל אשדוד דחה הצעה לאמן את נבחרת ישראל בכדוריד
יישאר עונה נוספת. בוטנקו והיו"ר קושמרו בעת החתימה בעונה שעברה

אולג בוטנקו מאמן קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, דחה לאחרונה הצעה להיות מאמנה של נבחרת ישראל בכדוריד. בוטנקו שהוא מאמן הנוער של ישראל, ימשיך בתפקיד וימשיך גם לעונה נוספת בהפועל אשדוד.

נראה כי שני הצדדים, בוטנקו ואשדוד, רוצים להמשיך את ההתקשרות.  ייתכן כי מבחינת בוטנקו תפקיד מאמן נבחרת פחות קורץ לו כרגע. מבחינת אשדוד הוא עושה עבודה טובה עם קידום הנוער ושחקנים צעירים ותורם משמעותית לאגודה ולכן רוצים להשאיר אותו למרות העונה היחסית מאכזבת בבוגרים. בקבוצה לא שוכחים שגם נסיבות כמו פציעות לא מחוייבות של שחקנים משמעותיים הביאו למצב העונה, שבה הקבוצה כרגע שביעית.

ברביעי (20.00, נס ציונה), ייערך המחזור האחרון בליגה הסדירה. אשדוד צריכה לנצח את נס ציונה בכדי אולי להגיע למקום השישי אליו היא שואפת. הדברים לא תלוים בה לאחר ההפסד ביום שישי מול ר״ג. היא כרגע תלויה ברחובות שצריכה להפסיד לרמה״ש, ברביעי. אם זה יקרה היא תפגוש את  את הרצליה בסדרת רבע הגמר יד, שזה הפלייאוף העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך