הקרן לידידות מחלקת כרטיסי מזון וביגוד ל-507 משפחות מאשדוד

הקרן לידידות, בראשות הרב יחיאל אקשטיין, מעניקה לקראת חג הפסח כרטיסים לרכישת מזון ל-507 משפחות נזקקות וילדים מטופלי רווחה באשדוד, בעלות כוללת של 110,000 ₪. כרטיסי מזון יחולקו ל-160 משפחות ועוד 347 כרטיסים לרכישת ביגוד חדש שיינתנו לילדים במועדוניות הרווחה של המשרד לשירותים חברתיים.

הסיוע ניתן במסגרת מבצע ארצי בו תעניק הקרן סיוע לכ-30 אלף משפחות, קשישים, חיילים וילדים החיים בעוני ברחבי הארץ. כבכל שנה הסיוע יינתן באמצעות כרטיסי קנייה איתם ירכשו המוטבים ביגוד ומזון ברשתות על פי צרכיהם ורצונם ובצורה מכבדת ודיסקרטית. סך התרומה הכולל יעמוד השנה על 6 מיליון שקלים.

בנוסף לסיוע שנותנת הקרן כמדי שנה, לאוכלוסיות הרגישות ביותר בחברה, היא מפעילה לטובת הציבור את "מוקד הידידות", במספר 9779* אשר מקבל פניות של כל אדם בישראל השרוי במצוקה כלכלית או חברתית ופועל בשיתוף עם מאות עמותות למציאת מענים ופתרונות בעבור הפונים לקראת החגים ובכלל.

נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין: "העוני בישראל, אומת הסטארט-אפ והאקזיטים, הוא לא מכת מצרים ולא גזירת גורל. העוני הוא תוצר של מדיניות ממשלתית שצמצמה באופן דרסטי את הוצאותיה החברתיות וזנחה את המוחלשים בתוכה. את הגלגל הזה ניתן להשיב לאחור אם ממשלת ישראל תואיל ליישם את המלצות ועדת אלאלוף, המעלות אבק על שולחנה ולהתחיל בתכנית ממוקדת ומתוקצבת לצמצום העוני. עד אז, לצערי, נאלץ להמשיך ולהסתמך במידה רבה על תמיכתם של אזרחים אכפתיים בחברה הישראלית ועוד רבים מחוצה לה".

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "חברה חזקה לא נמדדת ביופיו של קודקוד הפירמידה אלא דווקא ביציבות בסיסה. זאת כוחה וזאת עוצמתה ואני שמח שיש בקרבנו ארגון כמו הקרן לידידות ששם לו מטרה לחזק את בסיס הפירמידה. אני מברך את כל חברי הקרן על פועלם למען ציבור התושבים באשדוד ועל מפעלי הרווחה שהם מקיימים כל השנה, כמו גם את מפעל ה'קמחא דפסחא' אשר מצטרף לפעולות שהעירייה נקטה לרווחת התושבים. אני מאחל לכולם חג כשר ושמח ומזמין את הציבור להנות מאירועי החג באשדוד".

סטלה שרף גרינבלט, רכזת הקרן לידידות באשדוד: "הקרן פועלת לאורך כל השנה וגם בחגים לסייע לתושבי אשדוד הזקוקים לעזרה. אני שמחה על הזכות שניתנה לנו להעניק אפשרות למשפחות בעיר לחגוג את פסח בכבוד ובשמחה ומודה לראש עיריית אשדוד, הד"ר יחיאל לסרי ולצוות המחלקה לשירותים חברתיים על שיתוף הפעולה למען הציבור באשדוד לאורך השנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך