התחתית בוערת: תיקו 1-1 בסכנין

אשדוד ממשיכה להסתבך בתחתית לאחר שהיא מסיימת את המשחק בתוצאה 1-1 , וכרגע נמצאת במרחק של נקודה אחת מהקו האדום. קלינגר: "אני מאמין שנישאר בליגה כי הכל תלוי בנו"
צילום: פבל

אשדוד הגיעה היום למשחק בסכנין בידיעה אחת וברורה, שהיא חייבת לצאת מדוחא עם ניצחון ומלוא 3 הנקודות בכדי לברוח ליריבותיה לתחתית. במשך 12 המשחקים הקודמים אשדוד לא הצליחה לרשום ניצחון ולמרבה הצער גם במשחק החשוב הזה היא לא ניצחה, וסיימה בתיקו 1-1 את המשחק. דוידוב הפעלתן והמצטיין בקבוצה העלה את האורחים לתוצאה 1-0 משער בדקה ה-60, אך בדקה ה-83 מוחמד גאדיר קבע שיוויון וחתם את תוצאת המשחק בתיקו 1-1 שכולו הפסד מבחינת מ.ס אשדוד.

למרות התיקו המאכזב ולמרות הניצחונות של עכו על רעננה ושל הפועל חיפה על הפועל פתח תקווה, מ.ס מאשדוד עדיין מעל הקו האדום כשהפער הוא נקודה אחת מהפועל חיפה שבמקום הלפני האחרון. אשדוד עדיין תלויה אך ורק בעצמה והיא חייבת לנצח בשבוע הבא באחד המשחקים החשובים ביותר של המועדון בשנים אחרונות את סוגרת הטבלה הפועל פתח תקווה, קבוצה שאיבדה כמעט בוודאות כל סיכוי להישאר בליגה הראשונה.

וכך נראית התחתית: 11. עכו 32, 12. אשדוד 31, 13. הפועל חיפה 30, 14. הפועל פ"ת 26.

מהלך המשחק:
דקה 6: הזדמנות ראשונה לאשדוד, בעיטה של דוידוב מעיגול האמצע והשוער מרחקי בקושי לקרן.
דקה 19: החמצה גדולה לאשדוד, תום מונד מקבל כדור ממיכאל אוחנה אך מול השוער בועט חלש לידיים שלו.
דקה 29: הזדמנות ראשונה לסכנין, גאדיר משתחרר ברחבה ובועט מ-7 מטרים, אך מרציאנו היה במקום.
דקה 31: כדור פוגע בעופר ורטה וכמעט נכנס לשער, מרציאנו מזנק והודף את הכדור.
דקה 40: גאדיר מגיע שוב פעם להזדמנות אך מרציאנו קולט את הכדור.
דקה 60: גול לאשדוד, אינברום שנכנס כמחליף בועט מהרחבה והכדור שנהדף מגיע לדוידוב שמבקיע 1-0 אשדוד.
דקה 83: קרן לסכנין, גאדיר נוגח ומבקיע את שער השיוויון 1-1.
דקה 86: קינדה משאיר כדור לדוידוב שמחמיץ מול השוער.
דקה 90: החמצה נוספת לאשדוד כשמיכאל אוחנה בועט מעל השער.

הרכבים:
בני סכנין: רן קדוש, מוחמד זבידאת, איגור יובאנוביץ', עיאד חבשי, איהב שאמי, דייגו קאצ'ובה (מרעי ריא, 75), עטאא ג'אבר, סגס תאמבי (מוחמד בדארנה, 65), איסמעיל ריאן, פיראס מוגרבי (מואמן אגברייה, 75) ומוחמד גדיר.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, מיקי סירושטיין (אור אינברום, 54), רחמים צ'קול, תום מונד (מוראד אבו ענזה, 90), אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, מיכאל אוחנה וניב זריהן (ניקולס פלצ'וק, 80).

ניר קלינגר אמר אחרי המשחק:"כולם מסובכים עד המחזור האחרון. יש לנו משחקים חשובים מאד עכשיו והמטרה קודם כל לשחק כדורגל טוב כמו ששיחקנו במחצית השנייה. לפעמים התוצאות אכזריות וחשוב שנהיה מפוקסים ונתרכז רק בכדורגל כי אנחנו נלחמים ונותנים מעצמנו הכל. אנחנו מסתכלים על עצמנו ועל היכולת שלנו לתפקד תחת לחץ. בינתיים, בארבעת המשחקים האחרונים, אנחנו עושים את זה, אבל מול השער זה הולך לנו קשה. החבר'ה הצעירים עומדים יפה בלחץ והבעיה שלנו היא בסיומת. הגענו היום לכל כך הרבה הזדמנויות והיינו חייבים לתת היום יותר מגול אחד, אני מאמין שנישאר בליגה כי הכל תלוי בנו. נצטרך לעבוד קשה גם המשחק הבא מול הפועל פתח תקוה, יהיה משחק לחוץ לשתי הקבוצות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך