מחר: אשדוד תפגוש את סכנין בדוחא

עם מאזן של 12 משחקים ללא ניצחון וללא שער ב - 400 דקות, אשדוד תפגוש את סכנין בדוחא לאחד המשחקים החשובים ביותר העונה

בשבת (17:30), בשעה שמ.ס. אשדוד תשחק באצטדיון דוחא מול בני סכנין יתקיימו שני משחקי התחתית הנוספים במקביל. הפועל עכו המתאוששת תארח את הפועל רעננה ואילו הפועל חיפה תארח את הפועל פ"ת במשחק ראש בראש בין שתי הקבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום.

תאורטית, ניצחון אשדודי בסכנין אמור להבטיח עונה נוספת בליגת העל כבר בתום המחזור הבא. בפועל, האם אחרי 12 משחקים זה המגרש בו יכולה אשדוד להוציא ניצחון יקר? במבחן התוצאה, אשדוד כבר ניצחה העונה בדוחא 3:2 בסיבוב הקודם, כשלמעשה סכנין היא הקבוצה מולה הבקיעה אשדוד הכי הרבה העונה, 5 שערים בשני משחקים.

הפועל עכו תארח באותה השעה את הפועל רעננה, ונראה שדבר לא ימנע ממנה לרשום ניצחון נוסף בדרך אל מסע מופלא לעבר עונה נוספת בליגת העל. כל תוצאה אחרת תשאיר אותה בקלחת הרותחת עד לרגע האחרון, למרות שצפויים לה לאחר מכן עוד שני משחקים מול קבוצות שגמרו את העונה, מכבי נתניה (בנתניה) וסכנין (בעכו).

המשחק הכי משמעותי של המחזור יתקיים בסמי עופר, שם תארח הפועל חיפה שבמקום ה-13 את הפועל פ"ת שבמקום ה-14. תיקו ושתיהן יכולות לארוז את המזוודות ולהיפרד לשלום מהליגה, כשבמקרה של הכרעה, הקבוצה המנצחת תישאר בחיים ולמעשה תחרוץ את גורל המפסידה.

בשני המשחקים הבאים תפגוש הפועל חיפה גם היא קבוצות ש"גמרו את העונה" כשתתארח בשבוע הבא ברעננה ואילו במחזור האחרון תארח את מכבי נתניה. להפועל פתח תקווה נותרו המשחקים הקים ביותר. לאחר המפגש עם הפועל חיפה השבת, תגיע פתח תקווה לאצטדיון הי"א בשבוע הבא למשחק מול מ.ס. אשדוד, משחק בו תיקו עשוי להוריד את פ"ת ליגה. במחזור האחרון תארח פ"ת את הפועל רעננה.

יש לציין כי על מנת לשמור על מתח וערך ספורטיבי במשחקי סיום העונה, הודיעה ההתאחדות על הענקת מענק כספי לא מבוטל לקבוצה שתסיים בראשות הפלייאוף התחתון (מקום 7), מה שעשוי להפוך את המשחקים מול רעננה, נתניה וסכנין לקשים במיוחד עבור כל קבוצות התחתית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך