ערב הכדורסל באשדוד בשני: הנשים רוצות שלוש אפס. הגברים רוצים להצמד למקום השלישי

שני של כדורסל באשדוד. קבוצת הנשים, האלופה מכבי בן אשדוד, רוצה לנצח את אליצור חולון (18.00, הקריה) ולעלות עם 0:3 חלק לסדרת הגמר סל. קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה תשחק אחריהן (20.40, הקריה) מול אילת. מכבי אשדוד רוצה להצמד למקום השלישי שם נמצאת האלופה הפועל ירושלים.
קליעה של כדור לסל

איזה ערב של כדורסל צפוי לנו ביום שני באשדוד. זה יתחיל עם מכבי בן אשדוד (18.00, הקריה) שיכולה לעלות כבר בשני לסדרת הגמר סל, אם תנצח את אליצור חולון. אח"כ תעלה קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה (20.40, הקריה), למשחק מול אילת. אשדוד רוצה להשאר בתמונת המקום השלישי.

קבוצת הנשים מובילה 0:2 על אליצור חולון בסדרת חצי הגמר סל. היא יכולה עם ניצחון בשני, לעלות ל-0:3 חלק ולסגור עניין. אם אשדוד תעשה זאת ותעלה לסדרת הגמר סל, היא תחכה למי שתעלה בין רמת חן לרמלה, כשכרגע התוצאה מאוד מפתיעה, 0:2 לרמלה.

קבוצת הגברים רוצה מאוד להשאר מרחק נקודה מהשלישית בטבלה הפועל ירושלים. מצפה לה יריבה לא פשוטה, הפועל אילת, אבל המשחק הוא באשדוד, בקרייה, כך שבהחלט הדברים תלויים באשדוד שנמצאת בכושר טוב. באשדוד גם זוכרים שאילת רחוקה מרחק נקודה מהקבוצה ולא רוצים להגיע למצב שהיא עוברת אותם ודוחקת אותה למקום נמוך יותר בטבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך