המשטרה מזהירה: יד קשה נגד מי שירכב בחוף עם פתיחת עונת הרחצה

הודעת המשטרה הגיעה בגלל שני רוכבי אופנוע שהשתוללו היום, שישי, בנסיעה מסכנת אדם בחוף הי"א. אחד הרוכבים בן 19 עוכב לחקירה. גם חברו צפוי להחקר. .
המשטרה מזהירה: יד קשה נגד מי שירכב בחוף עם פתיחת עונת הרחצה
האוםנוע שהוחרם (צילום: דוברות המשטרה)

עם פתיחת עונת הרחצה הודיעה המשטרה כי תתגבר את כוחותיה בחופים ותנקוט ביד קשה כנגד מי שמפר את החוק ופוגע בתחושת הביטחון של הציבור הנורמטיבי.

ההודעה יצאה בעקבות שני רוכבי אופנוע שהשתוללו, היום, שישי, בנסיעה מסכנת אדם בחוף הי"א. על פי המשטרה, במהלך פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל שנערכה בחוף יא׳ באשדוד, הבחין אחד מהשוטרים ברוכב אופנוע שנסע בפראות בחוף, תוך שהוא מסכן את ציבור המבלים. מיד כשעצר את האופנוע וירד ממנו, ניגשו אליו השוטרים, וכשזה הבחין בהם חבש את הקסדה וניסה להימלט עם האופנוע, אולם השוטרים הצליחו למנוע זאת ממנו.

עתה מסתבר כי אחד מרוכב האופנוע, הוא בחור כבן 19, שעוכב והועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד והאופנוע נתפס ע״י השוטרים. גם חברו שצולם אף הוא על ידי אנשי אגף החופים של עריית אשדוד, צפוי להחקר וגם אפנועו יוחרם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך