מתרחקים משש. קבוצת הכדוריד של אשדוד נוצחה בבית ומתרחקת מהמקום השישי

נוצחה בבית על ידי ר"ג 31:24 ותקווה במשחק האחרון ברביעי לנצח את נס ציונה ולמעידה של רחובות. אם לא היא תשחק כנראה בפלייאוף העליון מול הפועל ראשל"צ או מכבי ת"א.
מתרחקים משש. קבוצת הכדוריד של אשדוד נוצחה בבית ומתרחקת מהמקום השישי
גרוגרייב מנסה. (צילום: משה דהן)

הפועל sp אשדוד ספגה הפסד ביתי מאכזב מאוד בשישי להפועל ר״ג, 31-24, והיא הסתבכה לקראת המחזור האחרון, ברביעי, שיקבע את מקומה בפלייאוף העליון. אשדוד רצתה לסיים שישית בכדי לא לשחק בפלייאוף מול קבוצה מהמקום הראשון או השני, אבל ההפסד עלול להביא אותה לסדרה בפלייאוף העליון מולהפועל ראשל"צ או מכבי ת"א וזה יהיה קשה.

זה היה אולי אחד המשחקים החלשים של האדומים מפתיחת הליגה, כאשר רמת גן שלטה בקצב המשחק מתחילתו ועד סופו ואף הגיעה ליתרון שיא בסיום 60 הדקות של שבעה שערים. האדומים כרגע ממוקמים במקום ה-7 לאחר הניצחון של רחובות על מכבי ת״א והיא תייחל לניצחון במחזור הבא מול נס ציונה ביום רביעי הקרוב והפסד של רחובות בכדי להתמקם במקום השישי.

הבקיעו לזכות אשדוד: דור קלדרון -9 שערים, דארקו דימטרבסקי -4 שערים, יוסי ביטרמן, סשה צ׳ודנובסקי וישראל ביטרמן  2 שערים כ״א, דדי פרץ, שלומי צייטלר, אלכסיי גרגורייב ועמרי קושמרו שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך