הפועל אדומים אשדוד בליגה א'

עם 0:8 אפס לרשת היורדת לליגה ג', עלתה קבוצת הפועל אדומים אשדוד לליגה א'. אריאל טרבלסי כבש רביעייה. אשדוד עלתה כשנותרו עוד 2 מחזורים לסיום העונה. לאדומים אשדוד אין הפסד אחד העונה.
הפועל אדומים אשדוד בליגה א'
עכשיו זה רשמי. אדומים אשדוד בליגה א'

קבלו את העולה החדשה לליגה א' – הפועל אדומים אשדוד.

אשדוד הייתה צריכה בשישי ניצחון אפילו בהפרש של שער אחד על עירוני בית שמש (ובדרך להוריד אותה רשמית לליגה ג') ועשתה את זה בגדול עם 0:8 לרשת האורחת  (אריאל טרבסלי 4 שערים, משה שלו, וורקאט גדיף ודוד רביבובבעיטה חופשית מדהימה).

באשדוד כיוונו בתחילת העונה על העלייה, אבל ידעו כי זה לא יהיה פשוט מאחר ויש עוד יריבות על התואר. אולם במחזורים האחרונים פתחה אשדוד פער וניצלה את איבוד הנקודות של יריבותיה עד שהביאה עצמה למשחק אחד מול בית שמש וכאמור עברה אותו בשישי בצורה מושלמת.

הפועל אדומים אשדוד השיגה העונה 24 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו. סך הכל לאחר 28 מחזורים יש להפועל אדומים אשדוד 76 נקודות.  למעשה אין לה הפסד אחד אפילו העונה ומדובר בהישג לא קטן, גם אם זו ליגה ב'. הפרש השערים שלה עד כה עומד על  79-14, פלוס של 65 שערים. ללא ספק הראוייה ביותר לעלות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך