משחק אחד מסדרת הגמר. מכבי בן אשדוד עלתה ל-0:2 בסדרת חצי הגמר סל

מכבי בן אשדוד ניצחה גם במשחק מספר 2 בסדרת חצי הגמר סל את אליצור חולון וביום שני היא יכולה לעלות לסדרת הגמר.
קטיה לויצקי
קטיה לויצקי .הק]טנית בדרך לסדרת הגמר עם הקבוצה (צילום: פבל)

כי היא אלופה , זה למה. כי מכבי בן אשדוד היא אלופת המדינה בכדורסל נשים ולמי שבטעות חשב שהיא תפסיד את התואר השנה, אז הוא טעה בגדול. מכבי בן אשדוד ניצחה את אליצור חולון 70:57 במשחק מספר 2 בסדרת הגמר סל, בחולון, עלתה ליתרון 0:2 בסדרה והיא רחוקה משחק אחד, ביום שני, מעליה לסדרת הגמר.

מכבי בן אשדוד באחד ממשחיקה הטובים העונה, עשתה הגנה טובה. שיחקה אגרסיבית מול חולון שנחשבה אולי הקבוצה הכי קשה לקבל בסדרת חצי הגמר סל. אשדוד ביטלה אותה בשני המשחקים עד כה. אומנם אליצור חולון שמרה על פער מסוים מאשדוד במשחק ונתנה הרגשה שהיא אולי תחזור, אבל תמיד היו שם בנות אשדוד,  כמו שי דורון, טיפאני הייז וטיפאני ג'קסון, לקלוע את הנקודות בזמן הנכון ולא לתת לחולון לחזור.

אשדוד שיחקה כמו קבוצה. רואים את זה גם בחלוקת הנקודות. היה תענוג לראות את אשדוד משחקת, שנראית מאומנת ומוכנה לחולון. חולון שקלעה 60 נקודות בממוצע נגד אשדוד בכל משחק, לא הצליחה גם במשחק הזה וגם הפעם קלעה רק 57 נקודות.

עדן ענבר, מאמן אשדוד: "שמרנו מצוין היום. עצרנו אותם על 57 נקודות עם 13 שלשות. אנחנו יודעים מה לעשות ביום שני. אנחנו מבינים שכל משחק הוא סדרה בפני עצמה. אנחנו יכולים לשחק התקפה טובה יותר, אנחנו מתרכזים בהגנה. אנחנו צריכים לשחק יותר חכם בהתקפה".

קלעו לאשדוד: דורון 18, הייז 15, הופקינס 14, ג'קסון 10, לויצקי 8, פרסלי 3, בן נון 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך