האם מסיונרים מנסים להמיר את דתם של אשדודים במסווה של חרדים?

באשדוד יש מי שחושש כי מיסיונרים מתחזים לחרדים - ומנסים להמיר את דתם של התושבים בעיר. אבל גם באשקלון וערים נוספות בדרום התופעה של אנשי דת נוצרים החובשים כיפות ולבושים בחולצות לבנות פועלים בשכונות חרדיות. "אפילו בתור חרדי האמנתי להם", אמר תושב
האם מסיונרים מנסים להמיר את דתם של אשדודים במסווה של חרדים?

האם קבוצות של מיסיונרים נוצרים פועלות באחרונה בשכונות חרדיות בערים באשדוד ובעוד ערים בדרום הארץ, כשהם מתחזים לחרדים, ומנסים להמיר את דתם של התושבים? אם לשפוט לפי תלונות תושבים בעיר, שהגיעו "לחדשות – כאן", הרי שהתשובה היא כן. אבל לא רק באשדוד אלא בעוד ערים בדרום כמו, קריית מלאכי, אשקלון, קריית גת ושדרות.

חרדי תושב אשדוד סיפר היום כי המראה שלהם אמין. "אפילו אני בתור חרדי חשבתי שהם חרדים – היו להם כיפות, חולצות לבנות ומכנסיים שחורים וזקן קטן. רק כשהסתכלתי על החומר שחילקו הבנתי במה מדובר. זה פוגע ברגשות הדת שלי, מה שמדאיג זה כשהם פוגשים מישהו שלא חרדי ומצליחים לעבוד עליו".

מדובר בשיא נוסף במאבק בין התושבים למיסיונרים. באחרונה הם אף מתחזים לחרדים, נכנסים לשכונות חרדיות, וכשהדלתות נפתחות ללא חשד – מתחילים ניסיונות השכנוע. לאט לאט, הם מתחילים לדבר על הגאולה ומשיח. רק לבסוף הם מזכירים שמדובר במשיח הנוצרי.

בעקבות הפניות הרבות שהתקבלו בנושא, ממוקד הארגון החרדי "יד לאחים" נמסר כי יש מאמץ לעקוב אחרי התופעה, אולם לא תמיד בהצלחה בגלל ההתחזות המוצלחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך