ב- "דה-מרקר" מפרגנים: "אשדוד רגע לפני צמיחה דרמטית והזדמנויות לנדל"ן מניב"

באתר הכלכלי "דה-מרקר" פרסמו כתבה מקיפה סביב ההתפתחות העתידית של אשדוד, בעקבות הסכם הגג שנחתם לא מכבר". "הסכם הגג הזה משמעותי לעיר בצורה בלתי רגילה, והוא כמובן יגדיל משמעותית את הצורך בכל שירותי המעטפת באשדוד", אמר באותה כתבה אסף וידבסקי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"קלוד נחמיאס - חברה לבניין בע"מ"
ב- "דה-מרקר" מפרגנים: "אשדוד רגע לפני צמיחה דרמטית והזדמנויות לנדל"ן מניב"

העיר אשדוד ממשיכה לככב בתקשורת הארציות בקונוטציות חיוביות. כך היה גם בשבוע האחרון, כאשר באתר הכלכלי הנחשב "דה-מרקר" פרסמו כתבה מקיפה סביב ההתפתחות המטאורית שהעיר צפויה לעבור, בעקבות הסכם הגג שנחתם לא מכבר, ובמסגרתו יוקמו 30 אלף יחידות דיור חדשות, וכפועל יוצא העיר תגדל בעוד כ-160 אלף תושבים בעשור הקרוב.

כך נכתב באותה כתבה: "אשדוד היא העיר השישית בגודלה בישראל ונמצאת רגע לפני צמיחה אדירה. במסגרת הסכם הגג שנחתם, בה תכפיל אשדוד את כמות התושבים בשנים הבאות ולאור זאת הביקוש למסחר, תעשיה ומשרדים יגדל לאין שיעור".

כזכור, באוגוסט 2017 נחתם הסכם גג חסר תקדים בין משרד השיכון והאוצר לבין עיריית אשדוד. ההסכם, בהיקף של כשישה מיליארד שקלים, מבטיח להפוך את אשדוד לאחת מהערים המרכזיות ביותר, ולהביא לגידול ולצמיחה דרמטית בכמות התושבים שחיים בה ומקבלים שירותים ממנה. במסגרת ההסכם נקבע כי בתוך כשבע שנים יוקמו בעיר כ-30 אלף יחידות דיור חדשות שיפרסו ב-15 מתחמים. בנוסף, כשני מיליארד שקלים יושקעו בתשתיות עירוניות ובמבני ציבור. ההסכם הזה צפוי להביא לתוספת של כ-160 אלף תושבים חדשים לעיר, שיצטרפו לכ-250,000 תושבי אשדוד הקיימים.

"הסכם הגג הזה משמעותי לעיר בצורה בלתי רגילה, והוא כמובן יגדיל משמעותית את הצורך בכל שירותי המעטפת באשדוד" כך אמר אסף וידבסקי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"קלוד נחמיאס – חברה לבניין בע"מ" לאתר הכלכלי "דה-מרקר". "כבר היום הביקוש למשרדים ומסחר בעיר גבוה, בזכות הסכם הגג אנו צופים שהדרישה למסחר, לעסקים, לבעלי מקצועות חופשיים ובהתאם – גם למגדלי משרדים, תגדל דרמטית".

בכתבה נכתב עוד: "לאשדוד יש מוטת שליטה על כל הנעשה באזור והיא מספקת שירותים גם ליישובים הסמוכים. העוצמה שלה מגיעה בין השאר מהנגישות התחבורתית הגבוהה שלה, מהכבישים הרחבים ומהרכבת שעוברת בה. כמו כן, בעיר נמצא נמל אשדוד, הנמל הגדול במדינת ישראל, ותוך כ-3 שנים יפתח בסמוך אליו נמל פרטי שנמצא בבנייה. בנוסף, אשדוד מספקת שירותי בריאות, בידור, פנאי ותרבות לתושבי סביבה, ולאחרונה נחנך בה בית החולים הציבורי "אסותא", שמהווה אבן שואבת לתושבי השפלה. אשדוד נמצאת בנקודה אסטרטגית עבור בעלי העסקים, כשמצד אחד יש בה נגישות מדהימה למרכז ומצד שני היא מהווה מטרופולין שמרכז אליו במידה רבה את כל הפעילות באזור. התוכנית שנקבעה בהסכם הגג רק תגדיל את כל אלו ותביא לביקוש גובר לשטחי משרדים ומסחר".
כהכנה לגידול המאסיבי בכמות התושבים בעיר, חברת "קלוד נחמיאס" משווקת בימים אלו מגדל משרדים בסגנון תל אביבי שנמצא במיקום אסטרטגי באשדוד, ובקרבת עורקי התחבורה הראשיים בעיר. "זיהינו צורך ברור של הקהל באשדוד.

היום אין כמעט בנייני משרדים בעיר המתוכננים ומעוצבים בסטנדרט שאנחנו מכירים מהמגדלים בתל אביב. קיימים היום בעלי מקצועות רבים, בין אם בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רואי חשבון, אדריכלים וכו', שהפסיליטיס של הבניין, הלובי המעוצב שלו, הנראות החיצונית – משמעותיים מאוד לעסק שלהם. הם לא יכולים להביא את קהל הלקוחות שלהם לבניין משרדים ישן שנראה לא טוב, ואנחנו מציעים בניין משרדים בליגה אחרת, שבנוי בסטנדרט הבניה הגבוה ביותר, עם 9 מעליות, שפע חניות לרכבים, אופניים ואופנועים, לובי מפואר ורחב ידיים עם עמדת קבלה מרשימה ופינות ישיבה מעוצבות. הבניין יהיה שונה מנוף המשרדים האשדודי וזה מה שיעניק לו את היתרון והייחודיות. קבוצת "קלוד נחמיאס" ידועה בסטנדרט הבניה הגבוה שלה וההבנה העמוקה שלה את השוק האשדודי, ולכן דווקא כאן היא בחרה לבנות מגדל מושקע וייחודי כמו K. Business"

הקהל המיידי של פרויקט K.Business הוא קהל המשקיעים. על פי נתוני השנה האחרונה, התשואה על נדל"ן למגורים עמדה על כ- 2-3% בשנה, בעוד שהתשואה על נדל"ן מניב  עומדת על כ-8% (פי 3 מדירה). "אנחנו רואים כאן מגמה ברורה. המשקיעים מחפשים מקורות השקעה ולאחרונה גילו את ההזדמנות הגדולה בהשקעה במשרדים ושטחי מסחר. זה קורה בגלל מדיניות ממשלתית שמערימה קשיים על המשקיעים בדירות למגורים ובגלל שלרבים מהמשקיעים אין את ההון העצמי הנדרש להשקעה בדירה, אך יש הון עצמי מתאים להשקעה בנדל"ן מסחרי שעלותו נמוכה יותר. כשאנחנו משלבים את זה עם שוק כמו השוק האשדודי, שהולך כמעט להכפיל את כמות התושבים בו, אטרקטיביות ההשקעה הופכת לברורה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך