נפלה מסוס דוהר, שברה את הרגל וקיבלה פיצויים בסך 180 אלף שקל

שרון (16) מאשדוד יצאה עם בני משפחתה לטיול מהנה בצפון, וכבר לאחר יממה הטיול הפך לסיוט הכי גדול שלה. שרון נפלה מסוס דוהר, שברה את רגלה ואושפזה בבית החולים. לאחר הליך משפטי אותו הוביל עו"ד דניאל שריד, היא תפוצה בסך של 180,000 שקל

שרון בת ה-16, תושבת רובע ט"ז, נפלה מסוס תוך כדי רכיבה ושברה את רגלה. בקיץ 2016 נסעו שרון ובני משפחתה לטיול בצפון הארץ. במהלך הטיול החליטו בני המשפחה לצאת לרכיבה משפחתית והגיעו לחוות הסוסים. בני המשפחה לא קיבלו הדרכה אודות אופי הרכיבה ולא אמצעי מיגון מינימליים.

במהלך הרכיבה, הסוס עליו רכבה שרון החל להשתולל ולאבד שליטה, שרון עפה מהסוס ורגלה נשברה. ניידת טיפול נמרץ שהוזעקה למקום התאונה, פינתה את שרון לבית החולים "פוריה" בטבריה, שם אובחן כי היא סובלת משבר בשוק ימין. שרון אושפזה בבית החולים ורגלה גובסה. לאחר מכן, המשיכה שרון בטיפולים בקופ"ח באשדוד, תוך שהיא נזקקת לטיפולי שיקום ופיזיוטרפיה.

בני המשפחה חזרו לביתם באשדוד מאוכזבים ומודאגים ממצבה של שרון. אביה של שרון, מסר למערכת: "מדובר באסון של ממש, הבת שלי עפה מהסוס שלא הפסיק להשתולל, ראינו שחור בעיניים ואיש מצוות המקום לא הצליח להרגיע את הסוס הפראי".

לאור חשד לרשלנות, פנו הוריה של שרון למשרדו של עו"ד דניאל שריד, שהגיש תביעת רשלנות כנגד חוות הסוסים ובהסדר פשרה סוכם כי שרון תפוצ ה בסך של 180,000 שקל.בכתב התביעה ציין עו"ד שריד כי חוות הסוסים הפרה את חובת הזהירות כלפי הקטינה, תוך התנהלות קלת דעת ורשלנית אשר הובילה לתאונה ולנזק.

שרון, תלמידת כיתה י"א בתיכון מקיף מוכר בעיר, שבה ואמרה כי היא חוששת מאוד רק מהמחשבה לרכב שוב על סוס ושהיא מעולם לא תרכב עוד. "לא ידעתי שהטיול המשפחתי יגרום לי לנזק כה קשה, אני ניצלתי בנס והסיפור שלי עלול היה להסתיים בצורה קשה הרבה יותר", היא אומרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך