שימו לב: הרבנות מזהירה "ארבעה חברות הפיצו בשווקים בשר טרף"

ארבע חברות השייכות לשני אחים חשודים בהפצת בשר טרף בסופרים ובבתי המסחר השונים, בהודעת הרבנות למשגיחי הכשרות נדרש לבצע בדיקה מקיפה ולהוריד מהמדפים את המוצרים שנמצאו, אפילו אם מופיעה עליהם חותמת כשרות
שימו לב: הרבנות מזהירה "ארבעה חברות הפיצו בשווקים בשר טרף"

בהודעה שהפיץ אגף הכשרות הארצי של הרבנות לרבני הערים ומשגיחי הכשרות נכתב כי האחים ממדוח ומוחמד שלבי חשודים בהונאה באמצעות החברות שבשליטתם.

על בתי המטבחיים שלהם נאמר כי הם "עוסקים בין היתר במסחר בבשר טרף תוך חשש להכשלת הציבור". הרבנים הונחו לאסור שיווק או סחר בתוצרת של אותן החברות עד להשלמת החקירה – גם אם יוכיחו בכל דרך שהבשר כשר וגם "אם הם מוצגים ככשרים".

מנכ"ל הרבנות הראשית, משה דגן, אמר כי בימים הקרובים ייערכו ביקורות ברחבי הארץ על מנת לוודא אכיפה ואי שימוש בבשר המיוצר על ידי החברות הנ"ל.

הוא ציין לשבח את שיתוף הפעולה בין המשרדים השונים והרבנויות המקומיות, שלדבריו "מחזק את מערך האכיפה הממשלתי ובכך מגביר את רמת האבטחה ומוודא כי תוצרת המזון המשווקת לצרכן ככשר אכן עומדת בתקן וללא מכשול כשרותי או בריאותי".

צילום חלק מהבשר שנתפס: מחלקת ההונאה בכשרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך