אלוף העולם בגלישת גלים יעביר סדנת גלישה לבעלי מוגבלויות

עדי קלנג, אלוף העולם יכין גולשים בעלי מוגבלויות בסדנה לקראת תחרות גלישה מיוחדת שתערך בקיץ, בחסות העמותה לקידום הגלישה באשדוד. זו תהיה התחרות הראשונה מסוגה בישראל.
אלוף העולם בגלישת גלים יעביר סדנת גלישה לבעלי מוגבלויות
קלנג לאחר הזכייה באליפות העולם

העמותה לקידום הגלישה באשדוד מתכננת לקראת הקיץ הקרוב, בין שלל אירועי הגלישה שיתקיימו באשדוד, לקיים סדנת גלישה ותחרות גלישה לאנשים עם מוגבלויות. הסדנה תהיה בשיתוף עם אלוף העולם בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות – עדי קלנג.

באתר הפסייבוק של העמותה כתבו: "כדי להיערך בהתאם, נבקש לדעת מי מגולשי הגלים בישראל שיש להם מוגבלויות פיזיות, ירצו להשתתף בסדנה ובתחרות זו. תחרות זו תהיה תחרות הגלישה הראשונה המתקיימת אי פעם בישראל לאנשים עם מוגבלויות ואנו מקווים שתהיה זו מסורת לשנים הבאות".

מוגבלות פיזית יכולה ליהיות כל מוגבלות שאובחנה רפואית לדוגמא מוגבלויות בגפיים תחתונות/עליונות, קטיעות של גפיים, נמוכי קומה, שיתוק חלקי או מלא של אברים, חרשים, עיוורים ו/או כל מוגבלות פיזית רפואית אחרת.

מהעמותה נמסר: "נשמח לשיתופים, תיוגים, לייקים וכו' והעברת המידע הנ"ל לכל מי שיכול ורוצה להשתתף בסדנה ו/או בתחרות הגלישה ההיסטורית הזו. לאחר קבלת המידע מכם, אנו נכין תקנון וסיווגים מסודרים שיתבססו על פי התקנון והסיווגים של ארגון הגלישה הבינלאומי ISA".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך