נועה קירל, מיכל הקטנה ועוד כוכבי ילדים בחינם באשדוד בחול המועד

גם בפסח מבלים ונהנים באשדוד עם כוכבי הילדים הגדולים. עיריית אשדוד, מזמינה אתכם ליומיים של פסטיבל אביב ישראלי באשדוד לכל המשפחה. כמדי שנה חוגגים באשדוד את חג האביב בפסטיבל שיתקיים בחוה"מ פסח, 2-3, באפריל 2018 בפארק אשדוד-ים, המשתרע על 200 דונם ויכלול הופעות ומתחמי סדנאות הפעלה ויצירה ללא תשלום לצד תפאורה מרהיבה.

אירועי תרבות ובילוי בחול המועד פסח ברובם כוללות הוצאות כספית גבוהות ועירית אשדוד ,אגף האירועים והתרבות החליטו גם השנה ליצור אירועים גדושים לבילוי איכותי עם הילדים, כאן ממש ליד הבית וללא צורך בהוצאות כלכליות מצד ההורים, יומיים של הופעות ופעילות בפסטיבל אביב בפארק 2-3 באפריל החל מהשעה 10 בבוקר.

גם היא תהיה. נועה קירל

במשך יומיים יתקיים פסטיבל אביב בפארק ויארח את כוכבי הילדים הגדולים, בינהם נועה קירל, מיכל הקטן, רוי בוי ומיקי כובבת הילדים, הבולטים  שיש כיום בישראל. זאת בנוסף לפעילות וסדנאות אשר יתקיימו בפארק אשדוד ים .

 

רוי בוי

לפני ההופעה או לאחריה יוכלו המשפחה לבלות וליהנות יחדיו במתחם הסדנאות וההפעלות וליהנות ממגוון של פעילות משותפות אשר תוכל להביא לידי ביטוי את הכישרון המשפחתי הקיים אצל כולם.

 

 

ומיקי גם

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך