ילדי מקיף י"א צבעו דירת קשישה ערירית וחולה לכבוד הפסח

ביתה של הקשישה לא נצבע שנים רבות. איציק איטח שמכיר את הקשישה ארגן זאת. איטח: "משהו שהילדים ואני ניקח איתנו תמיד". הקשיה הנרגשת לילדים: "שכל מה שאי פעם תרצו יתגשם".
ילדי מקיף י"א צבעו דירת קשישה ערירית וחולה לכבוד הפסח
הקשישה תלמידי מקיף י"א ואיטח

ילדי מקיף י"א באשדוד החליטו להתנדב ולתת מזמנם למען קישה ערירית וחולה. הילידם בהובלתו של איציק איטח, ממתנדביה הבולטים של העיר, הגיעו לביתה של הקשישה, ניקו וצבעו לה אותו לכבוד הפסח.

הקשישה שגרה באזור ח', הייתה מלאת תודה לילדים. ניכר היה עליה שהיא התרגשה מהחווה שעשו עבורה. אנשים ובמיוחד בני נוער שהיא בכלל לא מכירה. היא חיה בגפה ואין מי שיעזור ובוודאי לא יצבע את ביתה שלא נצבע שנים רבות. איטח מכיר את הקשישה והוא מביא לה אוכל על בסיס קבוע, בשל מצבה. יש מי שעוזרת לה לבשל והיא פנתה לאיטח וביקשה אם ניתן לצבוע עבורה את הבית לקראת הפסח.

איטח ארגן את הצבע ואירגן את הילדים ששמחו להתנדב ומיד הסיכמו. כולם הגיעו לביתה של הקשישה וההפתעה הייתה גדולה. היא לא יכולה הייתה לעצור את הדמעות וכך גם לא הילדים. הקשישה, אמרה להם: "אני מאחלת לכם שכל מה שאי פעם תרצו יתגשם". איטח: "זה היה מרגש לראות את האישה כל כך שמחה, זה היה מדהים. משהו שהילדים ואני ניקח איתנו תמיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך