הנתונים קובעים: שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" ברמה הגבוהה ביותר

סיכום נתוני שנת 2017 בתחום שירות הלקוחות בתאגיד המים "יובלים אשדוד" מציגים שורה של מדדים המדגישים כי שירות הלקוחות של התאגיד עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום שירות הלקוחות בישראל בגופי ציבוריים ובחברות מסחריות.
הנתונים קובעים: שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" ברמה הגבוהה ביותר
צילום: "יובלים אשדוד"

מנתוני סיכום השנה עולה כי זמני ההמתנה במחלקת שירות הלקוחות -בקבלת הקהל הפרונטאלי, עומדים על ממוצע של 4.09 דקות, משך זמן מהיר מהקריטריונים שקבעה רשות המים, הממונה על תאגידי המים בישראל. עוד עולה כי בשנת 2017 טופלו 11,837 פניות בכתב שנשלחו לתאגיד, בממוצע של 2-3 ימים בלבד, משך זמן קצר בשמונים אחוז מהקריטריונים שקבעה רשות המים. בנוסף ראוי לציין כי מוקד השירות הטלפוני פעיל 56 שעות שבועיות- 15 שעות יותר מהקריטריון שקבעה רשות המים, וזאת במטרה להעניק שירות נרחב וזמין לתושבי אשדוד. השנה גם החל התאגיד בשירות חדש – שליחת הודעות באס אמ אס, על צריכה חריגה וכן כאישור על קבלת טפסים וסיום טיפול בפניות שונות. שירות זה עתיד להתרחב לתחומים נוספים.

מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס פירט כי מחלקת שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" פועלת בהתאם לתפיסה של התאגיד , אשר הציבה את השירות לתושבים במרכז. במחלקת שירות הלקוחות קיימות : עמדות שירות פרונטאלי, יחידת פניות הציבור אשר עונה על פניות בכתב וכן המחלקה הלוגית האחראית על הפקת חשבון המים. במחלקה פועלת מערכת תקשוב וביקורת חדשנית. בנוסף קיים מוקד טלפוני הנותן שירות לתושבי העיר. במוקד עובדים נציגי שירות לקוחות אשר עברו הכשרה מקיפה באמצעות חברה חיצונית המתמחה בנושא. אטיאס ," הקריטריונים על פיהם פועלת מחלקת שירות הלקוחות הינם גבוהים מהקריטריונים שנקבעו על ידי רשות המים ועומדת בסטנדרטים של החברות המובילות במשק וזאת בכדי להעניק לתושבי אשדוד שירות מיטבי מקצועי ומהיר ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך